Welke autoversterker, 2 of 4 kanaals?

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
202
Goedemorgen!

Ik ben een km vreter en wil graag een betere en krachtigere sound in mijn auto. Mijn idee is om een subwoofer in kast en versterker aan te schaffen hiervoor. En dan wil ik de frontspeakers ook op de Versterker aansluiten.

Ik heb een leuke auto audio set gevonden. Bestaande uit een subwoofer en versterker van Pioneer. Maar de Versterker is een 2-kanaals. Is mijn plan dan nog mogelijk? 2 front speakers en een subwoofer hierop aansluiten?

Groet, Krabat
 
Welk type? en als er een subwoofer op kan is het een 2.1, overigens.

Zijn toch zat autoversterkers die meerdere kanalen kunnen aansturen, wat is het budget?
 
Als je de voorspeakers vervangt voor krachtigere exemplaren kan je die ook op de versterker aansluiten (4 kanaals), maar ik zou het zelf persoonlijk afraden.
Een 2 kanaals versterker met subw uitgang is ruim voldoende.
De balans tussen voor en achter regel je op de hoofdunit.
 
Onderstaand de productbeschrijving.

Het Budget is laag, kan onderstaand setje 2e hands kopen. Maar dacht ik vraag eerst eens even of ik daar dan ook de frontspeakers op aan kan sluiten. Lijkt mij overigens (en ik ben echt een noob op het gebied van elektronica) dat de versterker bedoeld is om de sub op aan te sluiten en that's it..


Dit pakket bestuit uit een Pioneer GM-A3602 versterker en een UD-W304R Subwoofer met subkist!

Belangrijkste eigenschappen GM-A3602 :
Vermogen MOSFET in de geschakelde voedingstrap
2 x 200W of 1 x 400W
Ingebouwd Laagdoorlaatfilter
Ingebouwde hoog-doorlaat-filter ingang voor signaal met luidsprekerniveau
Afmetingen : 238 x 60x 180mm

Belangrijkste eigenschappen UD-W304R :
Subwoofer in kist
30cm Woofer
1300W maximum
 
Oké. Dus dan kan ik het beste nog een kleine versterker erbij kopen voor de frontspeakers?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan