goede spyware blocker scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
hey

ik heb een laptop van mijn zus die ik niet volledig heb leeggemaakt en opnieuw geinstaleerd heb, nu zou ik graag er software opzetten die het niet toelaat voor maicuise software te instaleren zoals myspeedcontrol (ofzoiets) en verder ook voor zorgt dat ze zuiver blijft en dat dit zonder interventie van gebruiker gebeurt en gratis is.

wie weet het beste software hiervooor?

grtz lefty999
 
Als je al een goede virusscanner op het systeem hebt gezet dan is de gratis versie van Malwarebytes een goede aanvulling. Klik
 
en wat is een goede antivirus? weet vroeger avg gebruikte maar hangt me in mijn kop dat die telkens om betalende verie vroeg ofzoiets dat ik die niet meer gebruikte
 
Er zijn meerdere goede, kies er maar eentje : Klik

Jouw vraag naar een goede scanner is tevens een "gevaarlijke" vraag.... ( ;) ) Die zou kunnen leiden tot een 'eindeloos' topic met mensen die hun eigen scanner gaan aanbevelen..... :D
 
Laatst bewerkt:
Kies voor een gratis antivirus scanner (zie lijstje gast0225). Met daarnaast ZoneAlarm Firewall. En als scanner : hitmanpro, adwcleaner, malwarebytes. Moet voldoende zijn.
 
In elk geval zullen de meeste gratis scanners je wel hinderen met pop-ups. De makers willen immers dat je een betaalde versie koopt. Dat is tenslotte hun verdienmodel. Het verschil tussen gratis en betaald is verder vaak dat de betaalde versies veel completer zijn uitgerust dan "alleen maar" virusscannen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan