Skype op windows 10 machine, kan niet aanloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk1155

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
50
Ik heb deze week na een tijd geen skype te hebben gebruikt skype weer ginstalleerd op mijn windows 10 Machine.
Ik heb vorige week een Office 2016 pakket van het bedrijf geinstalleerd met Skype voor bedrijven, maar dat gebruik ik niet op mijn prive PC.

Deze week de normale skyper er ook op gezet en ik kan via het web gewoon op mijn Skype account aanloggen, maar als ik het Skype programma op mijn PC wil gebruiken krijg ik steeds de melding:
"Sorry we herkenden uw aanmeldgegevens niet. Controleer uw Skypenaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.

Ik weet zeker dat mijn skypenaam en wachtwoord juist zijn omdat ik via het web wel op mijn skype account kan aanloggen.

Heeft iemand een suggestie wat het probleem kan zijn en wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

:confused:
 
Heb je beide versies op je pc staan?
Deinstalleer beide en doe dan de prive versie opnieuw installeren.
Wellicht dat aanmelden nu wel gaat lukken.
 
werkt nog niet na uitvoering suggesties.

Bedankt voor jullie reactie's.

Ik heb office 2016 gedeinstalleerd, skype gedeinstalleerd, computer opnieuw gestart, skype rest bestanden weggegooid voor zover aanwezig en toen skype opnieuw gedownloaded en geinstalleerd, probleem blijft hetzelfde.
Vervolgens naar de genoemde link gegaan om daar te kijken naar suggesties, Skype gesloten, de file share.XLM weg gegooit, computer opnieuw gestart en skype gestart, en het zelfde probleem.
Vervolgens met de firewall en virusscanner gespeeld en volledig uit gezet en skype opnieuw gestart en weer het zelfde probleem dat Skype mijn inlog gegevens niet kan vinden.

Als ik op een andere Laptop ga waar ik ook net skype op heb geinstalleerd dan kan ik wel aanloggen op de skype app en werkt alles gewoon, dus het is echt een probleem met deze desktop.

Wie heeft er nog suggesties.
 
alles geprobeerd, zelf de vraag op de Skype comunity gezet.

Het probleem is nog steeds niet opgelost, heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan