Zoekopdrachten Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nesta81

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2016
Berichten
15
Goedemorgen,

Is het mogelijk om eerdere zoekopdrachten via Google in Internet Explorer terug te halen?

Alvast dank!
 
Ik denk dat je voor 'zoekopdrachten' bij Google moet zijn en dat je dan moet inloggen. Voor de geschiedenis/history > rechtsboven >De ster aanklikken > Tabblad Geschiedenis. Schoon je op met IE en CCleaner dan is het mogelijk dat je deze hebt verwijderd.

Kijk ook hier even naar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen google account, dus dan gaat dat niet lukken?

Bij het tabblad geschiedenis kan ik tot 3 weken terug kijken. Is het ook mogelijk voor enkele maanden terug te kijken en eventueel gewiste websites weer terug te zetten?
 
Geschiedenis is een bron met webpagina's die je bezoekt. Door deze te gebruiken kun je snel bladeren door die pagina's die je bezocht hebt. Ook wil je wel eens een pagina zoeken die later toch belangrijk is, eerder bezocht hebt en vergeten bent. Uit privacy overwegingen (gedeelde of openbare pc) is het toch belangrijk deze geschiedenis soms te verwijderen. Ook cookies, wachtwoorden, formuliergegevens e.d. Hoe ver de geschiedenis in tijd terug gaat heb jezelf ingesteld. Zie > Internetopties > Algemeen > Browsegeschiedenis >Instellingen > Aantal dagen

Ik denk dat deze URL's fysiek niet worden opgeslagen in een map en dat verwijderde 'websites' permanent gewist zijn.

Je kunt websites zelf vastleggen onder Favorieten.

Ik heb geen google account, dus dan gaat dat niet lukken?
Het is dan de bedoeling dat je die aanmaakt en je kunt dan mogelijk die gegevens inzien.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan