positie muis schiet heen en weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Berichten
2.085
Wat kun je er aan doen als het muispijltje regelmatig een andere kant op springt dan dat de muis wordt bewogen?
Deze vraag is wel erg beknopt; als je meer wilt weten, hoop ik je die informatie te kunnen geven.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Schoonmaken van het leesgedeelte wil nog wel eens helpen. Blaas daarom een keer flink in het openingetje van de laser.
 
Schoonmaken van het leesgedeelte wil nog wel eens helpen. Blaas daarom een keer flink in het openingetje van de laser.

Dat vergat ik dus te vermelden. We maken het leesgedeelte geregeld schoon.

Vriendelijke groet,
Guido
 
Dan zou ik de muis (software) gewoon een keer verwijderen, machine opnieuw opstarten software herinstalleren.
 
Dan zou ik de muis (software) gewoon een keer verwijderen, machine opnieuw opstarten software herinstalleren.

Hmm, heeft de muis tegenwoordig nog eigen software? Volgens mij heb ik na de installatie van Windows geen software voor de muis geïnstalleerd...
 
Hangt er vanaf, Logitech heeft een redelijk complete suite die je kunt installeren. Daarnaast kun je in apparaatbeheer de muis ook verwijderen. Bij een nieuwe opstart van Windows zal de muis dan weer opnieuw worden gedetecteerd.
 
Probeer dit: Draadloos, batterijvermogen? Typ in het zoekvak > muis (muis en toetsenbordinstellingen) uncheck Echance Pointer Precision > Toepassen > OK
 
Is het een draadloze? Dan een ander en storingsvrij kanaal proberen samen met een nieuwe batterij.

De laser of het optische deel kan verslijten, een eerste teken is dat er een betere ondergrond nodig is terwijl er bij een nieuwe nauwelijks eisen aan wordt gesteld.

Bij een laptop kan er al een ingebouwde muis aanwezig zijn zoals een touchpad of een kleine stick tussen de toetsen, deze kan uitgeschakeld moeten worden, schoongemaakt of, bij een stick, gekalibreerd door er even recht bovenop te blijven drukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan