Tabel in WordPress

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Ik heb met de plug-in TablePress een tabel op een pagina gezet met twee kolommen. Nu moet in iedere kolom een foto en een hoeveelheid tekst komen maar de tabel is te smal.
Hoe kan ik deze breder maken?

Dank
 
Ik ken die plugin niet, maar rekt de tabel niet uit als je er wat groots in zet?
 
Wouw, een prachtige website.

Ik ben een beginneling van iets gevorderde leeftijd (77) maar dat weerhoud mijn niet een website voor onze bridgeclub te maken.
Hoe verder OK, ik kan de code copieeren maar HOE plaats ik deze als HMTL code in een nieuwe pagina ?

Groet,



(www bridgekoggenland nl)
 
Bedankt voor het compliment

je gaat naar nieuwe pagina maken.
Dan krijg je de titel, en dan daaronder dus het veld waar de tekst komt te staan.

Kies dan niet voor Visueel maar voor tekst. zie screenshot.

druk1.jpg

Daar zet je dan de html van de tabel in en dan kan je in Visueel zien hoe het eruit ziet.
Maar nogmaals, elk thema geeft het soms anders weer.

Hulp nodig, kijk dan even op mijn website, zie handtekening.
 
Laatst bewerkt:
De tabel in de pagina Bestuur gezet, zag er goed uit alleen nog het probleem dat de twee foto's van elkaar verspringen terwijl het er bij het invoeren er keurig uitzag.

Ondertussen is het aardig gelukt. Ik heb de breedte vast gezet door onder de tekst een streep op de juiste lengte in te voegen.
 
Laatst bewerkt:
Dat zou niet hoeven, dat is hier ook niet gedaan: http://hsvnb.nl/devereniging/het-bestuur/
Maar jij wilt ze naast elkaar begrijp ik.

maar je kan het natuurlijk ook zo doen, zonder tabel: http://www.vimebe.nl/het-bestuur/

ps. http://bridgekoggenland.nl/?page_id=728
ik zou de linken even op een andere optie zetten, zodat je een mooiere link krijgt.
Dat kan je doen bij instellingen, dan permalinks en dan kiezen voor de optie berichtnaam.
Staat gewoon veel netter en mensen weten gelijk waar ze zijn.

ps2: bij uitslagen even de link van de tweede vrijdag net zo maken als alle anderen. De 20 is namelijk niet meegenomen in de link.

Uitslagen

Vrijdag: 20 jan uitslag 20 jan slem
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de info en adviezen, ik zal de link er netter opzetten.
Ja en je hebt gelijk dat de foto's onder elkaar net zo mooi is en het had me een hoop gedoe bespaard.
Dat van de Permalinks snap ik (nog) niet maar ik heb ondertussen het boek Handboek WordPress 4.0 aangeschaft en zag het bij de index staan op pagina 93, 116 dus je ziet, ik doe mijn best.
 
Mocht je nog vragen hebben, we zijn hier om te helpen. Woon je dichtbij Almere kan je een beroep op mij doen.
Succes!
 
Ik woon, je raad het nooit, in Koggenland 75 km van Almere.
Ik waardeer je steun ten zeerste, is het misschien mogelijk om via TeamVier op mijn PC in te loggen dan kan ik evengoed zien wat je doet, en dan ook met de telefoon op de speaker kan uitleggen ook.
Een minder leerzame manier kan ook, log in op je eigen computer met mijn naam en paswoord.
Groet,
Nico
 
Sorry, ik werk niet met Teamview. Verder werk ik met Linux en jij hoogstwaarschijnlijk met Windows.
Ik help liever in de mensen in real life, of hier op het forum als dat gaat.

Maar het gaat je heus wel lukken, met screenshots komen we er ook uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan