Flikkerend beeldscherm Lenovo laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jh4555

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2016
Berichten
26
Onlangs heb ik een nieuwe Lenovo laptop aangeschaft (LENOVO Ideapad 100S-14IBR 80R900BBMH).
Nadat ik hem geïnstalleerd heb, wil ik hem de volgende dag opstarten.
Echter flikkert (knippert) het beeldscherm nu onophoudelijk. Ook kan ik nergens op klikken.

Weet iemand hoe dit kan en wat hier de oplossing voor is?

JH4555
 
Lukt opstarten in veilige modus wel?
En wat heb je precies geinstalleerd?
 
Hoe kan ik het makkelijkst in veilige modus komen? Ik doe het normaal gesproken namelijk via het opdrachtprompt maar daar kan ik niet komen omdat ik niet kan klikken.
Met installeren bedoel ik slechts het aanzetten van de laptop en het installeren van het office pakket.
 
Als je echt niets anders dan Office geinstalleerd hebt en de laptop is net nieuw, zou ik zeggen: niet zelf prutsen maar terug naar de verkoper
 
Opstarten in veilige modus is gelukt, het scherm knippert echter nog steeds.
Vergeten te vermelden, naast Office heb ik ook Eset Nod32 antivirus geïnstalleerd maar nog niet geactiveerd.
Verandert dit iets aan de situatie?
 
Nee, verandert niets naar mijn idee. Zeker wanneer het beeld ook flikkert in de veilige modus is er iets echt goed mis
 
Bedankt voor de tip! Ik heb het inmiddels op weten te lossen.
Ik heb de laptop compleet hersteld naar fabrieksinstellingen en nu is het probleem verholpen.
Het beeldscherm knippert echter nu nog af en toe een keertje heel kort (gem. elke 2 minuten).
Weet iemand hier de oplossing/oorzaak van?
 
Nog steeds hetzelfde advies:

Terug naar de verkoper als het een nieuwe laptop is
 
Heb ik gedaan, dan ben ik hem 3 weken kwijt en dat kan ik me op dit moment niet veroorloven.
Maargoed als dat de enige oplossing is...
 
Gezien je eerdere berichten lijkt het erop, dat de laptop een hardwarematig probleem heeft.
Als jij het risico wil lopen dat dit in de loop der tijd verergert, dan moet je daar voor kiezen uiteraard.
Ik zou gewoon een nieuwe andere laptop eisen, maar goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan