reply email en proces outlook schiet naar 6 gig gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregortman

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
148
Beste Mensen,

ik heb het gehele internet afgestruind, maar kan er niets op vinden.

ik heb een vreemd probleem, als ik een mail binnen krijg en ik ga de mail beantwoorden dan loopt mijn werkgeheugen langzaam omhoog naar 6,5 gig (hiermee bedoel ik dat het proces outlook.exe groeit tot 6,5 gig.
Als ik de beantwoorde mail stop dan stopt de groei, hij staat nu bijvoorbeeld op 806296 kb, terwijl als ik outlook opstart hij rond de 100000kb zit en stabiel blijft, totdat ik een mail beantwoord.

wat ik tot nu toe heb gedaan is het volgende:
Avast virusscanner uit gezet, geen effect
scanpst.exe over mijn .pst bestand gehaald en gerepareerd geen effect.
office 2013 hersteld, geen effect
office 2013 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd geen effect
avast geüpdatet en herssteld geen effect

nu krijg ik een fout melding bij het opstarten van outlook,waarin staat dat de invoegtoepassing die een connectie maakt met sociale media is uitgeschakeld, dat klopt die heb ik uitgeschakeld, zou niets uit moeten maken.

tevens staat er dat de avast add in de outlook langzamer laat opstarten, deze ook uit gehad maar geen effect

dus ik weet het niet meer

wie kan mij helpen

ik ben benieuwd
 
Ik heb geen Outlook en lees onderstaand over lekkend geheugen. Dus zelf beoordelen.
Disable the option under advanced settings that says enable hardware graphics acceleration. This option seems faulty for some systems and hardware components. I know my Outlook 2013 barely ran and would crash due to massive memory leaks until I turned that off. Works great now.
 
opgelost

Beste Senso,

bedankt voor je tekst, ik heb via de volgende link: https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_outlook-mso_other/serious-memory-leak-with-outlook-2013/fb691470-0d3e-418b-9d45-ff257d70f4e9?tab=question&status=AllReplies#tabs

mijn oplossing gevonden, na meerdere mogelijkheden te hebben geprobeerd, was mijn oplossing het overzetten van mijn data van de ene .pst naar een nieuwe .pst .
Mijn .pst was van een outlook 2003 en blijkbaar werk dat niet dus met de volgende stappen: I did as you outlined:

disconnected all the pst files from outlook and shut it down
ran scanpst on all my pst files and repaired
opened each pst file into outlook one at a time and used outlook to export that data to a new pst file
opened up outlook with the newly generated pst files

is mijn outlook nu weer stabiel en kan ik verder

nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan