Raar A4 scherm PC (Windows 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoydian

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
2
Hallo allemaal! Sinds vandaag ziet mijn PC scherm er apart uit. Bij het opstarten geeft ie een raar 'A4' melding, en vervolgens ziet het scherm eruit zoals in de bijlage: twee over elkaar geplaatse (A4?) rechthoeken, en de rest vaag. Enig idee wat dit is, en hoe ik het kan verhelpen? Heb al met instellingen gespeeld, maar zonder succes. Alvast bedankt!!A4.JPG
 
Hoi,
Resolutie beeldscherm aanpassen? Dat is het enige wat ik kan bedenken met zo weinig informatie (geen pc merk/type of grootte beeldscherm).
Resolutie.jpgResolutie-1.jpg
Waar de instelling onder Win 10 is te vinden weet ik verder niet, ik neem aan ook bij het configuratiescherm.
Anders beeldscherm opnieuw kalibreren als het een los scherm is.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Mik voor de snelle feedback. Ondertussen had ik besloten om de PC opnieuw in te stellen, en daarmee is het probleem opgelost. Alleen ben ik nu al mijn internet favorieten e.d. kwijt, en ook de shortcuts in mijn taakbalk (voor bijv Photoshop en andere programma's). De favorieten zijn voorgoed weg, maar heb je enig idee hoe ik de programma's terug kan vinden? Die moeten toch nog ergens in de PC staan (hoop ik)? Thx again!
 
De programma's kun je vinden in de installatiemap v.d. software onder Program Files e/o Program Files (x86).
Vanuit die map kun je een snelkoppeling maken naar je buroblad.
Als ze onder alle programma's staan kun je eigenschappen kiezen, daar staat het pas aangegeven als het goed is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan