kan niet (terug)bellen met Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

gatlinggun

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Berichten
159
vandaag Skype op een laptop gezet omdat die een groot scherm heeft. Om te testen, skype ook op de smartfone van mijn vrouw gezet. Als zij mij belt, dan krijg ik meteen een oproep op de laptop en volgt een (video)gesprek. Maar omgekeerd als ik haar wil bellen, krijg ik steeds "geen verbinding". Vreemd genoeg krijgt mijn vrouw dan ook geen oproep maar even later wel een melding van "gemiste oproep" van mij...?
Hetzelfde gebeurt ook als ik haar skype met mijn smartphone.

Wie weet raad ?
 
De oorzaak zit dus duidelijk aan de kant van je vrouw, want je ervaart het met twee apparaten.

Kent haar smartphone wellicht een functie 'niet storen' en is deze ingeschakeld waardoor de oproep automatisch wordt afgewezen?

Of staan de meldingen van Skype bijvoorbeeld uitgeschakeld op haar toestel?
 
Bedankt, ik zie nu pas je antwoord..
Ik heb in haar smartfone de instellingen nagekeken en daar stond skype wel 'open' voor berichten. Inmiddels heb ik vanaf de pc van mijn zoon naar haar gebeld en toen kreeg ze opeens een vage toestemmingsvraag en na dit gegeven te hebben werkt skype naar behoren.
 
OK, geen probleem. Wat nu de wezenlijke oorzaak was zullen we nooit weten maar fijn dat het opgelost is.

Het klopte in elk geval dat het aan de kant van de vrouw zat, maar dat is natuurlijk bijna altijd. ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan