Malwarebytes Realtime Web-bescherming start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim1005

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2014
Berichten
28
Hallo,

Ik heb Malwarebytes al een tijdje in bezit, en nu nadat ik ben gaan updaten naar Malwarebytes versie 3.0.6 is mijn realtime web bescherming niet meer aan te krijgen. :confused:
Nu wil ik dit graag verhelpen, vooral omdat ik veel op buitenlandse sites werk.

Met Vriendelijke Groet,

Tim

Link van het probleem:
http://imgur.com/a/7J3fJ
 
Heb je de nieuwste versie?

mbam.jpg

Even opnieuw installeren.

Vergeet vooral om vooraf niet even de licentie te deactiveren. Vergeet je dat, dan wordt de volgende installatie bij de vorige opgeteld.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik heb de nieuwste versie.

Ik probeer nu Malwarebytes opnieuw te installeren. Werkt dat niet stuur ik weer een berichtje.
 
Ik heb Malwarebytes nu verwijderd. Alleen ik krijg het niet voor elkaar om de restanten van Malwarebytes te verwijderen... Windows zegt dat het nog door een programma geopend is. Zou alleen niet weten door welk programma omdat ik al bij taakbeheer geen processen meer zie van Malwarebytes.

Ik heb ook nog geprobeerd de restanten te vernietigen maar dat lukt niet voor 100%, ik krijg dezelfde foutmelding dat de bestanden worden gebruikt.

[edit] Het gaat om deze bestanden: C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Malware en C:\ProgramData\Malwarebytes\MBAMService [edit]
 
Laatst bewerkt:
Op het moment dat het om een service gaat, zou je eens moeten kijken onder:

klik op de windowsknop, typ msconfig
kies voor systeemconfiguratie
daar kies je voor services
verberg even alle microsoft services
daar zou dan nog mbam moeten staan

Kijk misschien ook eerst even hier : Klik
 
Ook dit wil niet helpen, ik denk dat ik Malwarebytes maar weer installeer en daarna de mbam-removal opnieuw probeer.
 
Bedankt voor het helpen,

ik stap over naar een andere antivirus, ben het zat. Licensie is blijkbaar verlopen dus dat komt mooi uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan