invulformulier geeft problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobeleyes

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2013
Berichten
47
Ik heb een invulformulier gemaakt met word.

Wanneer de gebruiker deze invult en verder gaat met de tabtoets naar de volgende cel in de tabel is er geen probleem.
Echter wanneer hij aan de laatste cel van de tabel komt en op de tab toets duwt wordt er een nieuwe rij in de tabel toegevoegd... :mad:

En dat wil u net niet... de bedoeling is dat hij automatisch naar de volgende tabel zou overspringen...
Hoe pak ik dit aan???
Ik stop er ff een voorbeeldje bij Bekijk bijlage PERSOONLIJKE GEGEVENS.docx

bedankt alvast voor degene die me op weg kan helpen... zit echt vast nu...
 
Twee dingen: voor een formulier dat je met de <Tab> toets wilt laten bedienen, heb je de verkeerde velden gebruikt, en een formulier werkt pas als formulier als je dat als formulier beveiligt. En dat heb je óók niet gedaan. Met de huidige velden kun je alleen met de muis naar het volgende veld gaan, wat ik persoonlijk erg gebruiksonvriendelijk vind. Je typt tenslotte niet met een muis, maar met je vingers op het toetsenbord. Gebruik dus de 'ouderwetste' tekstvelden, en beveilig het formulier met de optie <Bewerking beperken> en je bent waar je wezen wilt.
 
Bedankt voor je reactie.

De beveiliging had ik er even afgehaald.

Is er geen andere mogelijkheid? er zitten wat verder in het formulier ook drop-down boxen etc...
 
Nee. Je kunt ook met de oude controls keuzelijsten maken, de ContentControls bieden niks meer dan de oude. Ze kunnen minder, zijn slecht te programmeren en bevatten bugs. Ik heb genoeg redenen gevonden om ze niet te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan