Word niet meer goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisje181

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
106
Hallo allemaal,

Ik draai al enkele jaren microsoft office 2007, waar ik nooit problemen mee heb gehad, maar de pagina indeling is totaal fout, als ik een nieuwe pagina wil maken doet hij wat er links gebeurt in de screenshot. Als ik na pagina 2 weer een nieuwe pagina aanmaak komt er weer z'n smalle pagina bij.

Wie kan me helpen!
Heb al opnieuw geïnstalleerd, en ook de Normal.dotm is verwijderd geweest zodat word hem opnieuw moest creeëren.
 

Bijlagen

  • Screenshot.JPG
    Screenshot.JPG
    436,7 KB · Weergaven: 50
Toevoeging:

Als ik de Normal.dotm vanuit de %appdata% microsoft templates open dan is het de pagina wel goed.
 
Configuratiescherm, programma's, rechtse klik op Office, wijzigen, herstellen / repareren en dan kiezen voor online repareren wil nog wel eens wonderen verrichten.
 
Niks aan de hand, en al helemaal geen reden om aan het repareren te slaan. Erg overdreven! Je hebt een keer dubbelgekllikt precies tussen (boven) de pagina. En daardoor zie je de witruimte niet meer. En als je dus op een lege pagina een pagina-einde maakt, zie je van die pagina maar een kleine streep Gewoon de muis weer boven de pagina zetten, even een seconde wachten tot de tekst (en het symbooltje met 2 pijltjes) "Dubbelklik als u de witruimte wilt weergeven" verschijnt en je probleem is opgelost.
 
Menu kan ook: <OPties>, tabblad <Weergave>, blok <Opties voor het weergeven van pagina's> en dan <Witruimte weergeven tussen pagina's> weer aanzetten.
 
Ga het morgen uitvoeren, maar denk dat je gelijk hebt octafish.

Had alle mogelijke oplossingen al geprobeerd maar niks lukte, aan jou oplossing had ik nog niet gedacht
 
Ja, want het is een heel eenvoudig probleem, en dan is er geen enkele noodzaak om Office Herstel er op los te laten. Geef geen oplossingen die nergens op slaan, zou ik zeggen. Verdiep je liever in het programma. Als de asbak van de auto vol is, koop ik ook geen nieuwe :).
 
Maar dan moet je wel de goede aanbieden tussen de rotzooi :).
 
Niks aan de hand, en al helemaal geen reden om aan het repareren te slaan. Erg overdreven! Je hebt een keer dubbelgekllikt precies tussen (boven) de pagina. En daardoor zie je de witruimte niet meer. En als je dus op een lege pagina een pagina-einde maakt, zie je van die pagina maar een kleine streep Gewoon de muis weer boven de pagina zetten, even een seconde wachten tot de tekst (en het symbooltje met 2 pijltjes) "Dubbelklik als u de witruimte wilt weergeven" verschijnt en je probleem is opgelost.

Helemaal goed idd. Had alle andere mogelijkheden al geprobeerd maar waren idd dit keer overbodig.
Dank je OctaFish
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan