Marges aanpassen Adobe Acrobat Reader DC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.520
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ik heb een pdf bestaande uit vier pagina's. Pagina 2 bevat slechts 2 regels en pagina 4 ook. Dus 4 pagina's afdrukken is verspilling. Ik dacht, ik pas de marges aan en zet die boven en onder op nul. Maar ik kan het niet vinden hoe ik dat kan doen. Ik open met Adobe Acrobat Reader DC.

edit
Ik begrijp uit internet dat dit niet kan. Een reader is geen tekstverwerker en converteren tast de opmaak aan. Met printen kun je schalen maar dat levert niet het gewenste resultaat op.
 
Laatst bewerkt:
Senso,
Ik heb een andere vraag over Adobe Reader DC.
Wanneer ik een pdf open is de tekst niet heel helder. Het lijkt dat er geen goed lettertype gebruikt is.
Wanneer ik de pdf dan open met bv PDF-xchange viewer is de tekst wel perfect.
Weet jij of in Adobe iets kan instellen hiervoor ?
 
Dat is wel handig om hier een vraag te stellen maar dat is niet de bedoeling. Je kunt zelf wel bedenken waarom dat zo is.
Je kunt eens kijken bij > Bewerken > Voorkeuren > Toegankelijkheid en daar > Documentkleuren vervangen aanvinken en vervolgens Kleuren met hoog contrast gebruiken. Ik weet niet of het dat is, want ik gebruik het programma niet zo vaak. Het kan wel eens nuttig zijn om eens te kijken wat er verder onder voorkeuren staat.
 
Ik heb die rommel eraf gegooid,was trouwens een programma van +- 600 mb.
Ik heb nu PDF xchange editor en daar kan ik zo goed als hetzelfde mee.(pdf openen en bewerken, invullen, enz)
 
Je hebt gelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan