• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

contact gevens in factuur plaatsen uit mijn klantelijst in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcel19

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2017
Berichten
6
goedenavond,

ik heb op blad 1 mijn factuur met mijn gegevens en nu moet de gegevens van iemand anders er bij voor wie de factuur is.
ik heb op blad 2 heb ik mijn klant gegevens staan.
maar de vraag is dus hoe kan ik dat zo maken. als ik het factuur openend en dan zo kan kiezen welke klante naam+gegevens
ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen

alvast vriendelijk bedankt


mvg marcel :)
 
Met een combinatie van gegevensvalidatie(lijst) en de functie Verticaal zoeken (=VERT.ZOEKEN) zou dit geen probleem moeten zijn.

Plaats anders even een voorbeeldbestand.
 
Hallo gober

Nee daar kan ik niet zo veel
Het is voor in de binnenvaart dus factuur zeg maar van waar je weg komt en waar je dan heen vaart en de vracht prijs en hoeveel Ton en dan moet elke keer andere bevrachte boven kwa gegevens

Mvg
 
In de cel naast naam gebruik ik de gegevensvaliedatie (lijst). Deze is gekoppeld aan een dynamisch bereik. Zie namen beheren op tab formules.

De cellen eronder hebben de functie verticaal zoeken. En daarmee vult hij alles in
 
hallo sjonr

kan je misschien filmpje maken hoe je dat doet.
want ik kom er niet uit ben nu al tijdje bezig .

mvg marcel
:cool:
 
Ik kan morgen wel even een bestand sturen met uitgebreide uitleg, maar vandaag gaat dat niet lukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan