Keuze bij aankoop desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 feb 2017
Berichten
2
Hey iedereen!

Ik heb me geregistreerd op dit forum omdat ik maar niet kan beslissen welke desktop het beste voor mij is.
Waar ik op zoek naar ben is een desktop pc die heel goed is voor video & fotobewerkingen, muziekproductie, en gamen... Ik ben geen extreme gamer, maar ik zou het toch fijn vinden als hij dat goed aan zou kunnen. Verder zoek ik eigenlijk een computer die 'stil' is... Ik heb momenteel een 'Alienware' desktop en de reden dat ik een nieuwe wil is omdat hij zoveel lawaai maakt, vooral tijdens het gamen, en dat is erg storend. Ik ken eigenlijk niet zoveel van computers en zou het fijn vinden als iemand me op weg kon helpen met mijn keuze. Mijn voorkeur gaat uit naar de ''HP Pavilion 560-p039nb Azerty'' Intel Core i7-6700U - 16 GB RAM - 512 GB SSD + 1 TB HDD - NVIDIA GeForce GTX 1060. Voor wat ik nodig heb vind ik dit een fijne computer en ook mijn budget (Max 1400 euro) Maar dan is er ook nog de:
HP DESKTOP 870-019NB - HP desktop, Intel Core i7-6700K, 16GB, 512GB SSD + 2TB, Nvidia GeForce GTX970 4GB, deze is met waterkoeling wat ik wel goed vind, maar ik heb ook reviews gelezen dat er een irritant geluid zou zijn, verder is hij ook wel een beetje te duur voor mij. Een ander alternatief is de "MSI DT I7-6700" 16GB 256SSD + 1TB GTX1060-6GB DVDRW, maar ik vind deze minder mooi en te robuust, ik ben ook bang dat hij te 'luid' zal zijn... lijkt mij een erg krachtige pc en misschien ook een nadeel naar geluid toe, ik weet het niet. Iemand ervaringen met deze pc's, en welke zouden jullie mij aanbevelen? Ik hoop écht dat ik eens een beslissing kan maken want heb hem eigenlijk wel nodig. De ''HP Pavilion 560-p039nb'' blijft toch mijn favoriet - is deze goed? Bedankt alvast :)


Groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel een 'Alienware' desktop en de reden dat ik een nieuwe wil is omdat hij zoveel lawaai maakt, vooral tijdens het gamen, en dat is erg storend.
Ventilatoren maken altijd geluid. De harde schijven uitgezonderd SSD zijn vaak verkeerd bevestigd en kunnen een irritant bromgeluid doorgeven aan de kast, meubels, wanden etc. Een deel van het geluid kun je ondervangen door onder de kast een stuk zacht rubber/schuimrubber te leggen.
 
Dank je voor de tip!
Er is wel een verschil tussen een beetje geluid maken, en erg veel. Mij stoort het niet dat je iets hoort, maar het mag niet de hoogte in gaan. Wat denk je van de selectie computers? Iemand ervaring met MSI desktops?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan