Adblock plus voor Microsoft Edge .

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Enige tijd terug Adblock Plus voor Microsoft Edge geïnstalleerd om van die vervelende videoadvertenties af te geraken en al de rest maar tot mijn verbazing komen die advertenties nog steeds tevoorschijn . Als ik nu in het vak "Zoeken " Adblock Plus in geef krijg ik de melding "Geen resultaat" . Ga ik naar Programma's en onderdelen " staat daar Adblock Plus ook niet bij .
Wil ik Adblock Plus terug installeren staat daar " Is reeds geïnstalleerd ". ik kom er niet uit .
 
adblock edge zegt het al Open edge en ga naar extenties daar vind je de blocker en kan je hem ook bewerken
bij mij staat hij in de bovenbalk

Gr, digiharry
 
Inderdaad . Staat in Edge onder extensies en was uitgeschakeld .

Bedankt .

Hoe schakel ik hem uit . Als ik naar de website bstore ga ( site vergelijkt de prijzen van amazon ) kan ik geen prijzen meer vergelijken .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op dezelfde manier zoals je hem aangezet hebt. Bij de extensies staat nu aan en dat zet je dan uit. Vergeet hem daarna niet weer aan te zetten.
 
Hallo,

Ik werk niet met edge, heb nog windows 7 maar daar gebruik ik bij chrome ook Adblock. Als ik op het icoontje van Adblock klikt kan ik Adblock pauzeren of zelfs uitschakelen voor bepaalde sites.
Weet natuurlijk niet of dit ook zo is bij edge :(
 
Verplaatst van Win 10 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan