Adobe Dreamweaver vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frieshome

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2016
Berichten
46
Ik werk al bijna 10 jaar met Adobe Dreamweaver CS 3. Die is behoorlijk verouderd. Dreamweaver is doorgegaan tot CS 6 (2012). Daarna zijn de nummers veranderd en ik heb het idee ook het hele programma. De laatste handleiding die ik bij Bol.com kon vinden is ook van CS 6. Het programma zelf heb ik nog niet ergens gevonden. Omdat ik niet meer wil overgaan op een heel ander programma, en graag een handleiding gebruik denk ik over CS 6.
Weet iemand of die CS 6 nog ergens te krijgen is en heeft iemand hier ervaring mee ???
Ik zou het heel graag horen.

Bij voorbaat dank
Henk
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig zijn wij niet doof ;)

Tegenwoordig bestaat er Dreamweaver CC (2017). Gebruik van oudere versies raad ik niet aan.
 
Beste Mega Senior,
Dank voor uw reactie. Ik heb helaas geen tijd om op een websiteprogramma over te gaan dat erg verschild van wat ik gewend ben en waar bovendien geen handleiding van in. Ik zag overigens bij de vragen nog meerdere mensen werken met een CS versie soms ouder dan CS 6.
Mijn vraag blijft dus: Weet iemand of die CS 6 nog ergens te krijgen is en heeft iemand hier ervaring mee ???

 
Te koop is die versie niet meer, zodra er een nieuwe versie is gaan de oude uit het assortiment. Momenteel zijn we inderdaad bij de CC variant, welke gewoon een doorontwikkeling is van de CS versies. Je zou in die zin relatief gemakkelijk naar een nieuwe versie kunnen overstappen. Wil je toch met alle geweld die oude versie, dan zul je iets in het alternatieve circuit moeten gaan zoeken.

Kan me niet voorstellen ook dat er geen CC boeken te krijgen zijn. Daar zijn er volgens mij meer dan genoeg van.
 
En ik zou me ook niet meer op CS richten. Deze heeft geen goede ondersteuning voor mobiele en dus responsive websites. Iets wat tegenwoordig vele gebruikt wordt.
 
Ik heb het advies opgevolgd. Ben inmiddels gestart met WordPress. De start is minder makkelijk dan men zegt, maar het heeft wel betere mogelijkheden dan de CS6. Ben zeker van plan daar mee door te gaan.
Nogmaals bedankt voor de adviezen.
Hiermee kan dit gesloten worden.
Henk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan