WiFi repeater krijg ik niet geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole1986

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2017
Berichten
8
Hoi
Ik heb een probleem. Ik volg de instructies helemaal maar toch zegt me leptolaptop dat hij geen verbinding kan maken en nu weet ik niet veder. Heb er veel gelezen hier op de site maar ik begrijp het niet zo goed. Ik heb trouwens Windows 10 en een wireless n WiFi repeater. Hoop toch dat er iemand is die me kan helpen :(
Hij zegt dat hij de ip adres niet kan ophalen of zo. Ik kan wel goed met computers maar het lukt me deze keer niet 3 uur al aangezeten.
 
Laatst bewerkt:
Deze instelling heb ik doorgelopen naar het lukt niet.
En de andere heb ik ook gelezen maar ik begrijp niet zo goed wat hun bedoelen met
ping:
START > uitvoeren en typ hier dan in: cmd
Druk op enter.
Typ in het zwarte venster: ipconfig
Zie je bij IPv4 een adres staan? Welke is dat?
Is dit in de trent van 169.254.?.?, dan hebben we geen verbinding met de router.
Is dit in de trent van 10.?.?.? of 192.168.?.?, dan hebben we wel verbinding met de router en moeten we, zoals eerder aangegeven, meerdere stappen doornemen.

Dus ik zou het wel doen als ik het 100% begrijp maar ik wil me laptop ook niet kapot maken dus zo maar dingen uitproberen???
 
Mhhh china. Je had beter goed spul kunnen kopen. :rolleyes: Ik kan uit die link geen wijs. Krijg alleen maar reclame rommel. Sorry.
 
ja klopt niet zo slim !
maar heb even niet veel geld en ik denk dat hij best wel werkt omdat een bekende heeft hem ook en hij werkt prima
hhh.png
 
Ik had me WiFi uit maar dan ging hij niet reageren heb het ding in de laptop gestrekt maar hij geeft aan geen verbinding
 
Maar heb je wel verbinding met je andere computers of mobiele enz enz.

En heb je het stappenplan doorlopen van het filmpje.

Vreemd allemaal dat het niet werkt. :confused:
 
zo dat is nu echt raar ik kan met me mobile nu verbinding maken heb internet
maar niet met me laptop ????
 
Dan is de verbinding geslaagd natuurlijk. Laptop sucks. :confused: Waar dat aan mankeerd is mij niet bekend.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan