• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

4 X-assen in 1 diagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

GJ1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2017
Berichten
2
Beste

Ik moet voor school een diagram opstellen in excel met daarin 4 verschillende grafieken. Ik ben erin geslaagd deze 4 in ieder een afzonderlijk diagram te tekenen, maar het lukt niet om deze in 1 diagram te krijgen. Dit komt omdat er eigenlijk 4 verschillende x-assen zouden moeten zijn omdat de waarden op de x-as voor ieder diagram verschillen. Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik meerdere x-assen kan krijgen op 1 diagram?

Ik zou u het bestand ter beschikking stellen maar ik krijg het niet geüpload omdat er niets gebeurd wanneer ik op de knop bestanden toevoegen klik.

Alvast bedankt
GJ1
 
Als je op toevoegen klikt krijg je dan geen pop up waar in bladeren vermeld staat?
Druk op Bladeren en zoek je het bestandje dat je wil uploaden in terug op je computer waar je het hebt opgeslagen.
dubbel klik op dit bestandje .De naam van het bestandje verschijnt dan naast het knopje bladeren.
druk dan op het knopje uploaden.
Als dit goed is verschijnt dit bestandje onderaan het venster bij Bijlagen.
Klik dan op Gereed en verzend dan uw bericht
 
Neen, de pop-up verschijnt gewoonweg niet maar weet misschien de reden. Zal straks nog eens proberen wanneer ik thuis ben.
Toch bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan