Ram Geheugen laptop word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

samcool1234

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2010
Berichten
121
hallo,

Mijn laptop is de Aspire e5-572g-59xt. Deze heeft 2 ram sloten en 1 van deze ram sloten heeft 4gb aan geheugen.
nu was ik bij de mediamarkt en heb daar had ik deze module gekocht: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_kingston-hyperx-impact-1600mhz-4gb-1433401.html
deze heeft de mediamarkt er voor mij ingedaan, echter deze bleek niet herkend te worden door de computer. de bios zag nog steeds 4gb aan geheugen ipv de 8 die er nu in zou moeten zitten. Nu is mijn vraag welk ram geheugen moet ik wel hebben.

Als iemand het antwoord zou weten word erg gewaardeerd.
hieronder 2 screenshots van cpuZ
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    24,1 KB · Weergaven: 96
  • Knipsel2.PNG
    Knipsel2.PNG
    22,4 KB · Weergaven: 84
Antwoord is vrij eenvoudig, je moet er een zelfde module bij zien te vinden als degene die er nu in zit, deze dus en nog goedkoper als wat jij gekocht hebt..
Heb je wel een 64 bits Windows..? Anders heeft het nl. geen nut want een 32 bits Windows kan max. 4 Gb geheugen adresseren..
 
Oké, dan die module snel terugbrengen en volgende keer eerst zorgen dat je weet wat je nodig hebt voor je iets koopt.
Die module van de Mediamarkt heeft overigens ook een andere CL-waarde dan de originele Samsung-module die er af fabriek in zit, dat kan voor wazige problemen zorgen.
Met de module uit de link moet je probleem opgelost zijn, is nl. hetzelfde partnumber en heeft dus ook dezelfde CL-waarde.. :thumb:
 
Ik heb hem besteld. Ik zal laten weten hoe het is gegaan.
Maar wat cl waarde nou inhoud.. geen iee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan