• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formule transitievergoeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

heididegeus

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2015
Berichten
69
Ik heb een sheet van 320 medewerkers en ik moet daarvoor de transitievergoeding (ontslagvergoeding) berekenen.

Weet iemand hier de formule voor?
 
http://www.transitievergoeding.nl/

Zoals je hier kunt lezen is de vergoeding afhankelijk van meerdere factoren zoals leeftijd, lengte dienstverband en hoogte van het jaar/maandsalaris. Je zal dus eerst deze factoren in je sheet moeten hebben staan.
 
Beste Cobbe,

Ik ben gisteren druk bezig geweest en heb het zelf kunnen oplossen :)
Toen ik het berichtje zag van Sjon wist ik wat ik moest doen.

hierbij het resultaat

Ik mag zeggen dat ik best trots op mezelf ben ( ben niet zo'n hele erge excel wizard) :)

Bekijk bijlage Kopie van Map1.xlsx
 
@Heidi.
Je moet het Cobbe maar vergeven. Helpers zoals hij, SjonR en ik zetten kosteloos onze kennis en kunde in om anderen te helpen op dit forum terwijl blijk van waardering vaak uitblijft.
Kom gerust nog eens terug en vergeet dan de helper niet ;)
 
Hallo Timshel,

Dit is een hele andere benadering en ik begrijp het ook wel. :)
Ik ben ook altijd erg blij met de reacties die hier gegeven worden.
Ik heb er ook vaak wat aan.

Ik was alleen erg druk gisteren om een bedankje achter te laten en heb er gewoon niet aan gedacht. :eek:
Het is de toon die de muziek maakt, maar ik zal er voortaan aan denken.

Thnx SjonR, door jou ben ik verder gaan nadenken en heb ik het nu helemaal in orde.:thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat Tim het goed verwoord heeft. Waar kan je bedrijfsmatige problemen tenslotte kosteloos laten oplossen? Dat moet je koesteren natuurlijk, want voor je het weet moet je een expert inhuren en dan tikt het al snel naar de 200 euro per uur.

Ik ben blij dat je je oplossing gevonden hebt Heidi, al vermoed ik dat die 320 medewerkers iets minder blij zullen zijn :)
 
Tja....geen leuk klusje idd.

Ik ben blij met mensen zoals jullie!!

Keep up the good work
 
Beste allemaal,

Blijk van waardering is fijn en zeer zeker ook verdiend maar er om vragen, en dan zeker op deze manier, gaat wel ver.
Zonder helpers geen hulp en zonder een TS geen vraagstuk, het is geven en nemen zoals met zo veel in deze wereld.

Ik heb het topic wat opgeschoond (en op slot gezet) zodat toekomstige bezoekers niet meegenomen hoeven te worden in dit geschil.

@TS,Volgens mij is het bericht ondertussen wel duidelijk maar voor de goede orde: hoewel een bedankje technisch niet verplicht is wordt het altijd op prijs gesteld.

Allemaal een fijne dag gewenst in ieder geval :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan