Website waar ik 2 processoren direct kan vergelijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

heinflhs

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2014
Berichten
675
Volgens mij heeft hier ooit een tip m.b.t. een website gestaan waar je 2 typen processoren met elkaar kunt vergelijken. Zoekactie levert niets op. Ik wil graag een Intel Core 2 Duo E 6850 vergelijken met een Intel Core 2 Quad.
 
Patience,Hartenjagen en Klaverjassen ja...GTA en dat soort games gaat het niet worden, zeker niet als je videokaart net zo oud is als deze processor.
 
Patience,Hartenjagen en Klaverjassen ja...GTA en dat soort games gaat het niet worden, zeker niet als je videokaart net zo oud is als deze processor.

ik heb een geforce gtx 750 ti liggen, maar jij denkt dat de processor te traag is voor een game als War Thunder?
 
Die videokaart is het probleem niet, dat komt goed..
Maar die Intel Core 2 Quad, welke is het want er zijn nogal wat verschillende zoals je hier kunt zien..
Als je de beschikking hebt over meer dan 4 Gb ram dan kun je het redelijk spelen, voor het mooie heb je 8 Gb geheugen nodig naar die Core 2 Quad en die 750 Ti.
 
Laatst bewerkt:
Die videokaart is het probleem niet, dat komt goed..
Maar die Intel Core 2 Quad, welke is het want er zijn nogal wat verschillende zoals je hier kunt zien..
Als je de beschikking hebt over meer dan 4 Gb ram dan kun je het redelijk spelen, voor het mooie heb je 8 Gb geheugen nodig naar die Core 2 Quad en die 750 Ti.

ik heb gereageerd op een verkoper op Marktplaats. Helaas heeft hij de juiste specs niet vermeld. Hij zou vandaag of morgen terug reageren. Ben benieuwd.
 
het zou gaan over de C2Q9450

is dat redelijk snel?


Die videokaart is het probleem niet, dat komt goed..
Maar die Intel Core 2 Quad, welke is het want er zijn nogal wat verschillende zoals je hier kunt zien..
Als je de beschikking hebt over meer dan 4 Gb ram dan kun je het redelijk spelen, voor het mooie heb je 8 Gb geheugen nodig naar die Core 2 Quad en die 750 Ti.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan