Countdown timer instellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GrillMeister

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2017
Berichten
8
Hallo,

Ik ben een informatieve website voor een mobiel spelletje aan het bouwen met behulp van WordPress.
Ik wil op de site o.a. een ''leden stukje'' toevoegen waarin leden een soort van countdown timer aan kunnen zetten.
De leden moeten zelf de timer aan kunnen zetten en een tijd in kunnen voeren.
Dit is nodig om te weten hoelang ze nog een schildje hebben op het spel.
Het liefst moeten er meerdere timers onder elkaar kunnen worden gezet.

Ik hoop dat iemand hier meer verstand van heeft dan dat ik heb,
Groetjes GrillMeister
 
Is er niets te vinden op de site van wordpress zelf (https://nl.wordpress.org/plugins/)
Hier zijn genoeg plugins te vinden en voor zover mijn kennis het toelaat zouden deze ook voor de gebruikers
toegankelijk gemaakt kunnen worden.
 
Hey hartelijk dank voor je bericht! Ik heb op wordpress inderdaad een boel countdown plugins gevonden maar vind hier geen die de site gebruikers kunnen aanpassen.
 
Heeft het met een spel te maken? Dan lijkt het mij handiger om het automatisch te doen.
 
Het heeft inderdaad met een spel te maken. Hoe zou jij dit automatsiche doen dan? Alvast bedankt voor je antwoord!
 
Ten eerste betwijfel ik sterk of Wordpress het juiste platform is voor een spel. Ik neem aan dat je een RPG-game wilt hebben? Waar je je dus op kan aanmelden en acties in een simulatie kan doen?
 
Nee volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik speel zelf dus het spel "Lords Mobile" en wil hier een informatieve site over maken. Een onderdeel daarvan is inzage wie er in mijn guilde (groepje) nog een schild aan heeft staan. Hiervoor wil ik dus graag een optie op mijn site zetten waar onze guild leden dus een timer kunnen aanzetten waarop alle andere kunnen zien hoelang diegene nog een schildje heeft.
 
Mijn vraag is dus hoe ik zo een timer op mijn site kan zetten en leden dit kan laten aanpassen. P.s. er moeten meerdere timers tegelijk kunnen worden gezet.
 
Dus je leden kunnen een gezamenlijke pagina aanpassen?
 
Komt het wel op neer eigenlijk... de site is niet alleen maar 1 pagina, maar meerdere pagina's... alleen die waar de timers opstaan mogen de leden aanpassen
 
Ja dit komt zeer van pas! Dankjewel! Alleen zie ik niks erbij staan hoe site bezoekers dit kunnen aanpassen? Heb jij hier ook verstand van?
 
Geen idee, als het goed is werkt het met een shortcode die ze kunnen gebruiken, en kan je meerdere timers gebruiken.
 
Hartelijk dank je dat laatste stukje zal me wel lukken! Dankjewel voor de hulp!
Gr. GrillMeister
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan