Powerbank

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0695

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2016
Berichten
28
Hallo

Ik heb een powerbank: cherry mobility van de kruidvat.
Hier zitten devolgende dingen bij namelijk:

1) de powerbank zelf.

2) een kabel uitwendig usb die ergens ingestoken kan worden en aan andere kant van snoertje een plug waar ik geen idee van heb hoe deze heet (ronde vorm met dun buisie in de midden waar losse stekkertjes ingestoken kan worden).
enig idee hoe deze heet?

3) ook heb ik 4 losse stekkertjes waarvan ik niet weet hoe deze heten (dit wil ik graag weten om meer soorten op te zoeken).
Deze kunnen in de kabel en dan in het apparaat gestoken worden.

Het gaat vooral om Nr 3 daar wil ik de naam van weten.
Kunt u ook melden hoe ik foto's hier kan delen? Dan kan ik laten zien wat ik bedoel.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat wil je nu precies? Dat WIJ op het WWW naar de specs gaan zoeken om jou vervolgens te kunnen beantwoorden?

Voeg plaatjes bij en je zal veel sneller antwoorden krijgen.

Even op het forum zoeken en je had het volgende gevonden :

zucht.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dag gast0695,
Voor een afbeelding in te voegen kies je niet de "snelle reactie" editor maar de "volledige." Dan is het daar onder een gereedschap knop die op een afbeelding lijkt en kan je op de computer naar de afbeelding bladeren.

Het ronde stekkertje met het gat is gewoon een voeding contrastekker. Daarmee is nog niet gezegd welk type.

Losse stekkertjes heten adapters of adapter pluggen. Ik heb er een stuk of acht van bij de powerbank van mij maar deze zal met 10 Ampère ook beperkt voor laptops geschikt zijn en de powerbank van jou alleen voor mobiele telefoons. In een elektronica winkel kan je allerlei van dat soort adapter stekkertjes krijgen waarvan vele ook in de contrastekker die jij hebt zullen kunnen worden gestoken. Aan de meeste heb jij dus niets. Anders kom je uit op een voor het gewenste apparaat geschikte laadkabel die een USB stekker heeft. De verschillende types adapter stekkers die je meegeleverd gekregen hebt, worden aangeduid met merknaam van de mobiele telefoons, kijk nu nog eens in goed licht of dat niet gewoon op de zijkant van de plugjes staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zal eens kijken of het er op staat of niet en ook wat foto's delen:

hier op school kan ik geen foto's invoegen maar zal thuis alle beeldmateriaal delen die ik kan over de powerbank wat ik wil weten en wat van toepassing is/kan zijn

Er staat verder niet op de losse plug/stekkertje wat de 2 kanten zijn maar ik heb 4 soorten waarvan ik weet dat 1 voor de samsung mobiel is en 1tje voor de ps3 dualshock controler maar de andere 2 zijn rond maar die weet ik niet te noemen maar zal deze thuis als foto delen zodat alles duidelijker wordt en ik beter en sneller geholpen wordt.

Met vriendelijke groet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
manamana aan uw bericht heb ik niks omdat ik zelf ook al heb lopen googlen maar niet had kunnen vinden wat ik zocht maar door foto's die ik later invoeg zult u wel snappen wat ik bedoel en mij hopelijk kunnen helpen (het gaat om de powerbank cherry mobility van de kruidvat die er nu al niet meer is maar u moet googlen op afbeeldingen en dan vindt u dit wel en gast0225 ik had om eerlijk te zijn wel kunnen weten hoe er foto's bijgevoegd kunnen worden maar heb dit expres niet gedaan omdat ik op stagebedrijf was en niet teveel bestanden daar wil hebben (JA IK MOCHT ANDERE DINGEN DOEN ALS ER OVER GEZEURD GAAT WORDEN DUS NIET OVER DE STAGE RODDELEN MAAR gewoon mij helpen waarvoor deze site ook bedoeld is.

Heb alleen stekkertjes waarvan ik niet weet hoe deze heten in het algemeen en welke soorten dit zijn (JA IK ZOEK ZELF DE REST OP ALS IK DE JUISTE NAMEN MAAR WEET, maar niet meteen zulke rare berichten typen omdat het in jullie ogen misschien een slecht gemaakte reactie is

Alfred 2 gelukkig zijn er mensen zoals u die nog wel rustig kunnen reageren op een vraag die niet helemaal volledig is

Met vriendelijke groet,


Tot vanmiddag wanneer ik de foto's deel om de boze sweer hieruit te halen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik was rustig, ben rustig en zal rustig blijven, maar er zijn voor mij soms grenzen aan hulpvaardigheid v.w.b. iets simpels als het bijvoegen van een foto. Dat had je / kun je opzoeken op de Helpmij. Daarnaast schrijf je m.i. nu ook wat vreemde dingen : in je eerste bericht vraag je of je hier op de Helpmij foto's kunt delen, in bericht 6 schrijf je dat je het wel had kunnen weten maar express niet hebt gedaan. Dat is (hoe zeg ik dat rustig..............) ietwat tegenstrijdig.

Een advocaat zou nu zeggen : I'll rest my case.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry voor mijn reacties

Ik kan wel eens dom overkomen

Zal dit als opgelost aanvinken en als ik het echt wil dan wel ff opnieuw doen

Met vriendelijke groet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan