Hoeveel waard??

Status
Niet open voor verdere reacties.

lala27

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2013
Berichten
20
Okay ik heb een game pc die ik graag zou willen verkopen om een nieuwe te kunnen kopen.
Specs:
I5 4460
Evga single fan GTX 950
8GB DDR3 1600mhz
1tb HDD
120gb SSD
430w evga 80+ PSU
1 DVD RW
Antec case

Ik zat zelf te denken aan rond de 600 euro maar dat is misschien een beetje veel enig idee?
 
de pc is 3 jaar oud maar bijna alle componenten zijn in 2016 geupgrade behalve de processor en het moederbord
welk moederbord het is weet ik niet omdat ik deze heb gehaald uit een acer computer maar t is een micro atx moederbord
merk van de hdd is een wdcwd10-21m2na0 ezex dus volgens mij een western digital drive 7200rpm
de ssd is een kingston sv300s37a120g
 
Dat ding kan nog jaren mee, zet er een top videokaart in met een wat zwaardere voeding.
Huidige generatie CPU's zijn niet echt veel sneller dan die je hebt en bij de meeste games ook niet nodig.

Waar loop je nu tegen aan dan?
Of wil je gewoon een andere PC?
 
Nou ik wil niet echt een nieuwe pc maar ik wilde een 1060 of 1070 gaan kopen wanneer de prijzen dalen weet dat ik een nieuwe voeding moet hebben waarschijnlijk 550w maar dacht dat de cpu een bottleneck zou zijn
 
Ik speel Battlefield al up high op de 950 60fps maar een i7 zou idd alleen bij cpu intensieve games nodig zijn ga dus wel voor een nieuwe voeding en grafische kaart bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan