wachtwoord verandert telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.

adtonaxel

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2001
Berichten
70
Als ik mijn wachtwoord in outlook invul bestaande uit acht tekens (worden bolletjes) verandert het telkens in 16 bolletjes na het opnieuw opvragen.
Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is.
acht bolletjes invullen en na opvragen staan er 16 bolletjes.
ik krijg dan outlook alleen geopend als ik het wachtwoord van acht bolletjes invoer.
 
Hallo allemaal. Ik denk dat je bedoeld dat je die gegevens wilt wissen. Welke browser gebruik je ??

Die 8 bolletjes is dan ook een wachtwoord met acht karakters neem ik aan. Bijvoorbeeld 123245678
 
Laatst bewerkt:
wachtwoord

Nee Het betreft het wachtwoord om te openen.
Ik krijg geen mail binnen terwijl het programma live mail wel alle mails binnen krijgt.
Als ik mail open staan er geen nieuwe mails, als ik dan naar account gegevens ga zie ik op de plaats van mijn wachtwoord 16 bolletjes staan
hetgeen ik erg vreemd vind.
Geeft ik dan mijn achtcijferig wachtwoord in dan haalt hij de mail wel op.
Ik verander dan mijn wachtwoord van zestiencijferig naar het achtcijferig wachtwoord dan komen alle mails binnen.
Bekijk ik daarna mijn ingevoerde wachtwoord , staat er weer het zestiencijferig wachtwoord en komen er weer geen mails meer binnen.
Kortom geef ik een 8 cijferig wachtwoord in dan verandert mail dit in een 16 cijferig met alle gevolgen van dien.
 
Misschien dit eens proberen. Kwestie van vinkje.

Je moet wel 100 % zeker zijn van je wachtwoord.


wachtwoord.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan