Timecapsule problemen windows 8.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

vloe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2007
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een apple timecapsule die ik aan mijn bestaande netwerk laat toevoegen, dat doe ik met het airport configuratieprogramma van Apple in IOs, als ik dan deze schijf in mijn netwerk zie, kan ik hem benaderen echter na een paar dagen kan windows 8.1 geen netwerkverbinding meer maken en is de schijf onzichtbaar voor windows, dan moet ik wederom in IOs de schijf configureren om hem weer te kunnen gebruiken. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Aanvullende info: Ik heb een Imac met daarop bootcamp met windows 8.1 (is nodig voor programma's die ik gebruik die niet op Mac IOs werken)

Groet Frans
 
Op het moment, dat de TC in Windows 8.1 niet meer zichtbaar is, is ze dan nog in Mac OS X zichtbaar?

Standaard is de TC een access point, dus je verbindt je met internet. Dat moet ook met een Windows computer lukken.
Ten tweede is een TC een backup oplossing van Apple voor computers die op OS X draaien.

Op het moment waar de TC in Windows 8.1 niet meer zichtbaar is, werkt ze dan nog als access point?
 
in Mac OS X is hij nog wel zichtbaar, of hij nog als access point zichtbaar is heb ik eigenlijk niet nagekeken, omdat ik hem altijd instel als toevoeging aan mijn normale netwerk, en niet als zijnde een access point.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan