'Veld' verwijderen Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpendehand123

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
260
Beste,

In een template van school staat een veld 'Versie'.
Die wil ik graag verwijderen maar wanneer ik die probeer te verwijderen staat er:
"Bepaalde bewerkingsmogelijkheden van dit document zijn vergrendeld."

Ik kan alleen nergens iets vinden wat daarop duidt.

Ik gebruik Office 365 op macOS

Iemand die hier meer van weet?

Met vriendelijke groet.

EDIT: Bijlage Bekijk bijlage Project Plan Format.docx
 
Laatst bewerkt:
Hoi @OctaFish,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb geen idee eigenlijk. Vandaar dat ik het bestand even heb geupload. Misschien dat dat wat meer duidelijkheid geeft.

Ik hoor graag van u!

MVG
 
Je hebt zo te zien twee velden die je wilt verwijderen, en het zijn allebei ActiveX elementen. Die kun je alleen verwijderen als je het document in de Ontwerp modus zet, en dat kan alleen als je het tabblad <Ontwikkelaars> hebt aangezet. En die laatste opmerking maak ik omdat dit tabblad standaard uit staat. Om dat aan te zetten, als dat nodig is bij jou, moet je het snelmenu openen van het lint (in Windows is dat rechtsklikken), anders ga je naar <Bestand>, <Opties>, <Lint aanpassen>. Daar zet je dan het vinkje aan bij <Hoofdtabbladen> en <Ontwikkelaars>.

Staat dat tabblad aan, dan heb je daar de knop <Ontwerpmodus> en als je die aanklikt, kun je elk element selecteren door op het grijze balkje met de 3 verticale puntjes te klikken. Daarna kun je het element verwijderen. Als je klaar bent, moet je de ontwerpmodus weer uitzetten, anders werkt je document niet goed meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan