Netwerkreferenties invoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
199
Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen een nieuw modem van Ziggo (Connect Box),dit leek me een goed moment op mijn pc opnieuw te installeren. Mijn Eminent Mediaplayer maakt deel uit van mijn netwerk (bedraad) en kon ik op de pc benaderen.
Wanneer ik dit nu probeer krijg ik de melding "Netwerkreferenties invoeren" te zien, voor de nieuwe installatie heb ik deze melding nooit gezien.
Mijn vraag is natuurlijk wat kan ik doen om van deze melding af te komen zodat ik mijn mediaplayer weer kan benaderen.
Ik heb de Windows Defender al uitgeschakeld maar helaas zonder resultaat.
Groet, Johnn 2017-02-12 (1).png
 
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik heb de site van Ziggo geraadpleegd en werd daar niet veel wijzer van. Net de helpdesk van Ziggo aan de telefoon gehad, zij verwezen me door naar de helpdesk van Eminent.
Heb je nog een andere suggestie voor me?
Groet, Johnn
 
Bedankt voor je meedenken en bijlage. Ik heb gekozen voor de makkelijkste weg en Eminent gebeld. Ze hebben me een link gemaild hoe firmware te downloaden en installeren, dit zojuist gedaan en Eureka!! Ik kan de mediaplayer weer benaderen via de pc dus probleem opgelost.
Fijne dag, groet, Johnn
 
He top, idd de snelste weg. Jij ook mooie dag en fijn dat het lukte en graag gedaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan