HTM opslaan in Alle bestanden ipv txt

Status
Niet open voor verdere reacties.

radiomaffia

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
5
Hallo

Maak wel is een site en dan pas ik graag hem in kladblok even aan. Als ik hem opsla dan wil ik dat doen in html, logisch. Nu komt het: Dan geeft windows in het opslaan altijd aan Opslaan in .txt en moet ik eerst In alle bestanden openen want anders is de htmpagina index.htm.txt ipv index.htm. Is daar een registertweak voor zodat windows opslaan in Alle bestanden want ik vind het super irritant
:evil:

Screenshot_2.jpg
 
Of een andere text-editor natuurlijk, hou persoonlijk erg van Sublime Text 3.
 
De antwoorden die ik beetje verwachten, nl."gebruik iets anders" Wat er feitelijk gebeurt in Windows is dat je een css, htm, js bestandje etc etc wil Bewerken dan opent het "standaard" in Notepad van Windows en dan wil het zich niet laten saven in .css, ,js of .htm tenzij je in de Editor van Notepad op Opslaan klikt maar ik wil het soms op een andere lokatie hebben en dan vind ik het omslachtig. Ik moet dus steeds dat driehoekje rechtsbeneden aan openen en overgaan in Alle bestanden. Achja, het is een irritant Windows trekje en ik had gehoopt dat iemand een registeraanpassing wist...Thanks jongens voor antwoorden zover..
 
Dat heeft niks met Windows te maken. Het is een programma dat meegeleverd wordt, net zoals Internet Explorer, waar ook betere programma's voor zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan