Eindpositie animatie kopieeren naar volgende slide

Status
Niet open voor verdere reacties.

tompie10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2017
Berichten
1
Hoi!

Ik ben een presentatie in elkaar aan het draaien, waarbij een tijdlijn van een project de rode draad is van het verhaal. Op sheet 1 is deze groots afgebeeld om deze toe te lichten. Mijn idee was om dan een animatie op de tijdlijn toe te passen, zodat deze zowel verkleind wordt als verschuift naar boven (naast de koptekst), zodat deze tijdlijn de gehele presentatie zichtbaar blijft.

Nou lukt het vrij simpel om deze animatie te koppelen aan de sheet, alleen heb ik geen idee hoe ik zorg dat de afbeelding in de eindpositie van de animatie wordt gekopieerd, en zo zichtbaar is in de kop van sheet 2,3,4 enz..

Iemand enig idee? Dank voor het meedenken!:D
 
Je kunt de tijdlijn misschien in het diamodel opnemen van de dia's waarop je hem wilt gebruiken. Dan kun je zelf bepalen of je hem wilt laten zien (dat diamodel) of niet (ander diamodel).
 
Je kan op het einde van de animatie op dia 1 van de tijdlijn een screenshot maken, dit plak je op de juiste positie in de 2e dia. Beetje heen en weren tussen dia en 1 en 2 en indien nodig nog wat aanpassen. Het grid kan daarbij voor problemen zorgen dat je het niet exact op elkaar krijg. Dan kan je dit weer finetunen door binnen de box de positie in te stellen. Als hij goed staat. CNTR-C en op de navolgende sheets CNTR-V
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan