Feedback Tool / PMT

Status
Niet open voor verdere reacties.

jss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2017
Berichten
1
Hallo allemaal,

Allereerst hoop ik hier op de juiste plek te zijn, ik ben op zoek naar het volgende en kan niet echt het geen vinden wat aan sluit op wat ik zoek.
Misschien eerst een kleine uitleg naar waar ik op zoek ben..

Wij maken bij ons op de zaak gebruikt van PMT (performance management tool) hiermee word in het kort uitgelegd de kwaliteit, productie etc gemeten.
Wat hierin voor ons rol speelt zijn de herhalings bezoeken, hier krijg je dan ook een feedback over en de bedoeling is dat we daar op kunnen filteren waarom er een herhaalbezoek nodig was, hierbij is de afmelding van de desbetreffende collega getoont en de afmelding van de daarop volgende collega.
Wij krijgen hierbij dan ook 1x per week een overzicht binnen met de herhaal bezoeken van elke collega en de bijhorende afmelding van de collega welke hierna is geweest.

Het systeem / software wat ik zoek of wil maken (met mijn beperkte kennis aan scripting) zou het volgende moeten bevatten.

* iedereen beschikt over een eigen account
* een overzicht van het aantal herhaalbezoeken per week nummer. (Welke kan worden toegevoegd per persoon, in een beheer omgeving)
* Dat de persoon in kwestie op elk herhaalbezoek een reactie kan geven en hier een status aan kan hangen wat in zijn ogen de reden is voor het herhaalbezoek (voorgedefineerde status / dropdown / selectiebox)
* In de beheer omgeving een overzicht / draaitabel gedraaid kan worden welke status de meeste impact / reden is voor de herhaalbezoeken, per persoon en overkoepelend over alle personen.

Zoals je misschien al kan lezen loop ik hier aardig op vast en mijn kennis om dit volledig zelf te maken komt hierin te kort.
Wie kan mij hiermee helpen met eventueel tips, of bestaande software (het liefst opensource aangezien dit op eigen initiatief is en er dus geen potje voor is) of wat dan ook.

Alvast dank voor de gene die al de moeite hebben genomen dit te lezen.

Grt,

Jos.
 
Dit lijkt me 99% een database vraagstuk en 1% front-end (PHP)

Lukt de database kant van het verhaal? Of heb je nog niets? Anders zou ik eerst beginnen bij de database
 
Welkom op Helpmij! Je hoeft je vraag maar één keer te stellen; ik heb de andere twee verwijderd. Succes! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan