MBMA kan instelling niet onthouden en start te langzaam op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.522
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Laatste versie van MBAM gedownload en dan krijg je premium en die gaat over naar free. Constant lastig gevallen door meldingen. Ik dacht dat gaat wel over als de trial is afgelopen maar nu verschijnt constant rechtsonder in beeld > u moet updaten etc. 'Meldingen' en 'Toepassingsupdates' in het programma uitgeschakeld maar telkens springen deze later terug naar > Aan. Ook start het programma veel te langzaam op. Wat doe ik fout? En waarom die langzame opstart?
 
Bedoel je met 'laatste versie' Mbam 3 of bedoel je met laatste versie niet alleen 3 maar ook nog eens de laatste 'build' van 3, ic.
Mbamversie, 3.06.1458
Versie componentenpakket 1.0.49
update pakketversie 1.0.1.257

In eerste paar versies van de nieuwe 3 zaten sinds de release (in november / december) nogal wat bugjes die met volgende versies grotendeels zijn gefixt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb versie 3.0.6.1469
componentenpakket 1.0.50
Update pakketversie 1.0.1257

Kan zijn dat het verholpen is. Ik heb toepassingsupdates geïnstalleerd en de vakje blijven uit maar hij start nog wel zeer langzaam op.
 
Dan is er na (pak 'm beet, een week of twee geleden toen ik mijn versie installeerde) alwéér (minimaal) één update geweest.
Aan de versie zal 't dus niet liggen.
Ik wilde net middels mijn horlogestopwatch even checken hoe lang het duurt, na aanklikken van het Mbamicoontje op het buroblad, voordat het openingsscherm er staat, maar dat redde ik niet. Het duurde minder dan twee secondes na het aanklikken en toen stond het openingsscherm er al.

Misschien zijn er tijdens de installatie vinkjes linksom of rechtsom gevallen (?)
Je zou eens onder het tandwieltje kunnen kiezen voor 'standaardwaarden' herstellen. Wie weet....?
 
Laatst bewerkt:
Standaard waarden herstelt en taal wijzigt naar Engels en de vakjes blijven weer 'aan' en het duurt 31 seconden. Dit is te lang.
Heb jij een link rechtstreeks naar de free-versie om te downloaden. Windows 7 64-bits.
 
Ik vermoed dat je 'm hier al vandaan hebt gehaald? Ik heb zelf de betaalde versie.
 
Dan is dat weer inclusief 'Premium' voor veertien dagen en dat is weer 14 dagen gezeur, laat staan dat het programma dan wel goed werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan