het niet tonen van resultaten van een bewerking in gebruikers mode maar wel in debug

Status
Niet open voor verdere reacties.

TOMBOULE1

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2016
Berichten
6
Beste mensen,

Ik ben een programma aan het maken (VBA) waarbij aan de hand van de waarde in een veld een andere waarde wordt op gehaald in andere kolom en die wordt weer in een andere kolom gezet.
Dit gebeurt voor een variabel aantal waardes.

Wanneer deze bewerking is gedaan komt er een messagebox waar de gebruiker een beslissing neemt.
Het is de bedoeling dat de verplaatste waardes worden getoond in de sheet waarin het programma bezig is.

Nu doet zich het fenomeen voor dat als het programma in gebruikers mode staat de waardes niet getoond worden.
Zet ik een debug stop vlak voor de msgbox en draai ik in debug dan worden de waardes wel getoond.

Dus in debug gaat het goed , laatste kolom wel gevuld, maar in gebruikers mode niet, In voorbeeld laatste kolom niet gevuld

Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt en daar een oplossing voor gevonden.

Bij voorbaat hartelijk dank
 

Bijlagen

  • debugmode.jpg
    debugmode.jpg
    78 KB · Weergaven: 48
  • gebruiker mode.jpg
    gebruiker mode.jpg
    79,8 KB · Weergaven: 51
De plaatjes helpen niet. Je document vast wel.
 
lApplication.DisplayAlerts= False

Beste Mensen,
Bedankt degenen die mogelijk naar een oplossing hebben gezocht. Omdat het programma nog al gecompliceerd is en veel coding kent ben ikzelf nog maar eens door het programma heen gespit en heb het probleem zelf kunnen oplossen.
Op een bepaalde plaats stond een "Application.DisplayAlerts= False " om bepaalde systeem meldingen op te vangen, het bleek dat deze ook het tonen van de gemuteerde velden blokkeerde. Het werkt nu als een zonnetje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan