Internet Explorer 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

jverstraten

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Berichten
132
Hallo,

Als besturingssysteem gebruik ik windows 10, daarin zitten de internet browsers Microsoft Edge en Internet Explorer 11.

Nu wil ik IE 11 gaan gebruiken, maar die werkt niet. Als ik hem aanklik krijg ik 2 sec. het lopertje te zien en verder houd alles op.

Ik had wat adviezen gekregen, zoals opstarten zonder invoeg toepassingen (wat dat inhoud weet ik niet) met het commando "iexplore.exe -extoff" maar dat werkt ook niet, een paar tellen het lopertje en einde verhaal.

Opnieuw installeren gaat ook niet, want IE 11 kun je niet verwijderen, is mij verteld, alleen uitschakelen.
Downloaden en installeren, overschrijven, lukt ook niet vanaf de officiële site.
Dan krijg ik te zien, U gebruikt windows 10 en daarin is internet Explorer reeds geïnstalleerd.

Wie kan mij helpen ?

Johan Verstraten
 
Hallo Johan. Probeer dit. Kijk eerst eens even bij Chrome die andere browser. En ga ook eens kijken of je alle updates binnen hebt.
 
Andere browsers werken wel, maar heb ik verwijderd.
Wil alleen werken met Edge, maar omdat die niet in alles voorziet kies ik daarnaast voor IE 11 omdat die geïnstalleerd zijn.
Maar helaas werkt IE dus niet.
Alle updates van Microsoft zijn geïnstalleerd

gr
Johan
 
Die site had ik inderdaad bezocht voor een oplossing, maar helaas ben ik er niet mee verder gekomen.
 
scan je computer eens volledig met de free versie van MBAM. Ben benieuwd.
 
Computer laten scannen door MBAM, HitmanPro, Ccleaner.
Alles zonder resultaat, dus nog steeds geen IE.
 
Kies tandwiel. Vervolgens internetopties / geavanceerd / opnieuw instellen. Edge wordt dan weer origineel en werkt weer. Al geprobeerd natuurlijk.

IE.JPG
 
Laatst bewerkt:
1. Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor "Configuratiescherm".2. Typ in het zoekveld van het Windows Configuratiescherm "Standaardprogramma" en kies voor "Uw standaardprogramma's instellen"
(mogelijk dat Windows zich automatisch al aanvult tijdens het typen).
3. Kies een browser die je als standaard in wilt stellen en druk op "OK".

Heb je windows 10 geinstalleerd vanaf de oude windows 7. ?
 
Een heel vreemd iets, maar misschien toch een stapje verder.
Ik heb zoals je adviseerde IE als standaard ingesteld. Het enige wat dan nog werkt voor internet is Facebook, van daar uit kan ik dan nog naar de startpagina van MSN, maar voor de verdere rest houd het op.
Wanneer ik een andere site kies krijg ik twee tellen het lopertje te zien maar verder gebeurt er niets meer.

Windows 10 is geinstalleerd via de introductie met mircosoft, wat allemaal automatisch is verlopen.
Daarvoor had ik W7.
 
Laatst bewerkt:
zet je virus scanner eens even tijdelijk uit. Hoeveel virus scanners heb je er opzitten?

Heb je windows 10 geinstalleerd vanaf de oude windows 7. ? Je bent me nog een antwoord schuldig uit de vorige vraag.
 
Laatst bewerkt:
HitmanPro en Defender

Schijnbaar niet helemaal duidelijk beantwoord.
Van W7 naar W10


Beveiligingen uitgeschakeld. Maakt geen verschil
 
Gevonden..... HitmanPro bestaat uit verschillende onderdelen dus is niet in een keer tijdelijk uit te schakelen.
Er zit een beveiliging "veilig surfen" in. Hierbij is het mogelijk om per browser beveiligingen in te stellen.
Ik heb nu in HitmanPro bij IE "toetsversleuteling" (wat het inhoud weet ik ook niet) uit gezet, en alles werkt perfect

Dus vraag/probleem opgelost.

manamana, bedankt voor het mee denken en de aanwijzingen.
 
Dus toch Hitman. Netjes zo. :thumb: Groet van mij en graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan