Regels Maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneemettrie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 aug 2006
Berichten
1.233
Mijn mailbox aan het opruimen en regels aan het maken.
Maar sommige regels werken niet...
Wat te doen met berichten die komen van een dergelijke afzender:
Schneehoehen.de - Newsletter <newsletter=schneemenschen.de@mail234.atl61.mcsv.net>; namens; Schneehoehen.de - Newsletter <newsletter@schneemenschen.de>

Ik heb een regel die berichten van verschillende afzenders die ik na 2 weken wil verwijderen en in een map zet die berichten van meer dan 2 weken oud verwijdert.

Ik heb al geprobeerd met "als de mail afkomstig is van een bepaalde afzender" of "als er bepaalde woorden voorkomen in het adres van de afzender" maar sommige mails (zoals in bovenstaand voorbeeld) blijven doodleuk in mijn inbox staan :(
 
Laatst bewerkt:
Hallo renee. Kun je beter helemaal blokkeren die rotzooi als dat kan
 
Maar ik wil sommige mails (zoals ivm de weersvoorspellingen) nu wel bekijken maar die moeten natuurlijk niet maandenlang blijven bestaan.
 
Ja dat is zo misschien, maar die vallen je constant lastig met allerlei reclames natuurlijk en mails waar je niet op zit te wachten.

Je kunt al lange tijd online precies zien wat het weer doet. Dit is slechts een suggestie en ik wil je niet opdringen natuurlijk.

http://www.weeronline.nl/Wintersport
 
Maar mijn vraag blijft... Was maar een vb...
Krijg zo nog dergelijke newsletters, die ik wel eens wil bekijken en daarna automatisch laten verwijderen.
Wat moet ik nu in die regel zetten? Wat is het deel(van) het email adres van de afzender dat je moet gebruiken in zo een regel?
Ik prefereer trouwens ook een regel om te deleten boven blokkeren, want die spam komt toch ook in je ongewenste items die je dan zelf moet verwijderen.
 
Ik zie dat die mail adressen in je eerste bericht niet normaal zijn. iemand@outlook.com is een goed mail adres. iemand @ outlook . com is slechts een voorbeeldje

En niet Schneehoehen.de - Newsletter <newsletter=schneemenschen.de@mail234.atl61.mcsv.net>; namens; Schneehoehen.de - Newsletter <newsletter@schneemenschen.de>

achter sat @
mail234.atl61.mcsv.net is helemaal rommel.Vandaar dat dit niet lukt.

Het goede is info@schneemenschen.de
http://www.schneemenschen.de/kontakt
 
Laatst bewerkt:
Bedankt!
Maar als ik het dus goed begrijp kan je het echte e-mailadres niet raden uit wat er staat, en moet je dat telkens op de betreffende websites gaan uitpluizen of achterhalen via bestand-info?
 
Laatst bewerkt:
Zo gaat dat vaak ja. Ze willen dat niet hebben dat je ze blokkeert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan