Nintendo WII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik heb misschien een rare vraag.Ik heb op de zolder een tv staan,die niet is aangesloten op kabel of schotel. Gewoon er zo neer gezet. Nu is mijn vraag ..Kan ik op deze tv gewoon een Wii aansluiten,en dat hij het doet. Ik vraag dit omdat ik van de tv de afstandsbediening kwijt ben. En voordat ik een nieuwe bestel zou ik graag een antwoord hier op willen hebben.Als het goed is zou dit toch moeten kunnen.
 
Het is op zich lastig omdat je geen merk en model van de tv hebt doorgegeven, maar er vanuitgaande dat de wii rca stekkers heeft ( ook wel tulpstekkers genoemd, kleuren geel, rood en wit ) kan deze aan worden gesloten op de tv. Is het een oudere tv en heeft deze geen rca-ingang, dan zal deze via een scart-stekker kunnen worden aangesloten. Is het een nieuwere tv met HDMI, en er zit een hdmi stekker aan de wii, dan kan dat ook :).
 
Wii

Oke,dank je wel voor het antwoord.Ik heb inmiddels de afstandbediening gevonden en nu blijkt dat er ook waarschijnlijk een sd kaartje in moet . Maar dat weet ik niet zeker. Dat zoeken we op. Bedankt nog maals.
 
Inderdaad, zolang je de juiste kabeltjes hebt zou het moeten lukken. Mochten de juiste kabels missen, kan je die waarschijnlijk voor een habbekrats online vinden. Veel spelplezier! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan