Kan opgegeven moduul niet vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viceroy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
2
Na opstarten computer krijg ik melding: "Er is een probleem opgetreden tijdens het starten van C:\Program Files\HP\HP Photosmart B210 series\bin\HP status BL.dll. Kan opgegeven moduul niet vinden".Dit is ontstaan nadat ik een nieuwe printer had geïnstalleerd en de oude had verwijderd. Het verschijnen van de melding gaat gepaard met een loeiend geluid als van een stoomboot. HP heeft ook al geprobeerd het probleem op te lossen maar is niet gelukt. Misschien dat iemand een oplossing weet. Windows 10
 
Welkom op het Helpmij.nl forum.
De genoemde printer B210 is dus de oude, er zijn resten van het stuurprogramma of in ieder geval wordt het nog aangeroepen. Bij Programma's en onderdelen (heb geen Windows 10) zou het stuurprogramma vermeld kunnen staan en daar deïnstalleren is het eenvoudigst. Programma's via Windows verwijderen is de aangewezen, meest grondige, methode.

Draai anders AutoRuns van Sysinternals en laat het stand-alone programma een lijst maken van alles wat er opstart op de computer. Hier zou u het pad moeten kunnen vinden van de HP Photosmart B210 series. Na zeker te zijn dat het stuurprogramma daar is verwijderd kan het nog worden aangeroepen. Hiervoor het afvinkje voor deze regel weghalen. U bent dan van de melding af. Deze fouten worden opgemerkt en hersteld wanneer u later een register cleanup doet.
 
Kan opgegeven moduul niet vinden

Bedankt voor antwoord. Ik heb alles geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. Ik heb ook gekeken in regedit en msconfig maar niets hielp. Aangezien de pc toch aan een schoonmaakbeurt toe was ga ik nu opnieuw installeren. Nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan