• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Foutmelding 1004 en 32809

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnemonic

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2016
Berichten
114
Ik heb een probleem met onze deurenplanning.
Dit bestand staat bij ons op de server en als wij er mee willen werken krijgen wij de volgende foutmeldingen.
Als ik bv op tabblad vrijdag buiten bereik I2:Q60 ga staan (bv cel T23) en ik druk op de knop Blauw dan krijg ik de foutmelding 1004.
Ook geeft hij foutmelding 32809 kan dit iets met de beveiliging te maken hebben?
Als laatste. Als ik op donderdag in bereik I2:Q60 iets verander en ik ga naar de volgende dag zou dit in bereik A2:H60 ook veranderd moeten zijn maar dat gebeurd niet.

password = ww

Bekijk bijlage deuren planning verzameling week 09 2017.xlsm
 
Heb je zélf een poging gedaan om je sheets bij het openen te beveiligen met een password?
Code:
Private Sub Workbook_Open()

End Sub
    For Each sht In ThisWorkbook.Sheets
        sht.Unprotect _
        Password:="ww", _
       UserInterfaceOnly:=True
   Next sht
End Sub
Zoals het nu in de ThisWorkbook module staat, zal je het nóóit aan de praat krijgen... Zoek je fout... ;-)
 
:eek::eek::eek::eek::eek: Ginger bedankt voor het wijzen op een hele domme fout :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Alles werkt zo als het moet :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan