wifi lampje brandt maar geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Wifi lampje brandt maar geen verbinding. Epson expression home XP 202 alle software geupdate. Sitecom waar ale printers en computers mee communiceren
 

Is printer van een vriend. Deed het bij mij thuis op mijn Wi-Fi: Bleek opeens dat Wi-Fi software was gereset, kennelijk na de grote onderhoudsbeurt Ziggo. Echter bij hem thuis geprobeerd aan te sluiten maar daar deed hij het ook niet. Al jouw genoemde en relevante downloads gedaan, Ben ingelogd in modemsoftware ( 192.168.x.x user user) om Wi-Fi login en wachtwoord te veranderen. Meteen na inloggen wachtwoord veranderd van inlog van de modem, daarna ww. en username Wi-Fi veranderd. Echter daarna na opnieuw inloggen kom ik er niet meer in!!? user=user ww is nw ww, en allerlei varianten ook de Wi-Fi gegevens gebruikt echt geen resultaat. Mijn vraag is nu hoe kom ik weer in de modemsoftware ???
 
reset-schakelaartje achterop de modem/router indrukken met een paperclip of pen en even een paar tellen ingedrukt houden.
Op die manier wordt het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen en zou je dus weer gewoon via user/user moeten kunnen inloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan