Printer Epson XP 405 printerfout melding na vervangen zwarte patroon

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
617
probeer printer van broer te repareren. Hij print nu weer na het vervangen van zwarte patroon. Nog wel wat brede witte strepen.
Na een week gaat hij niet meer verder dan de melding: Printerfout, schakel apparaat uit en weer in. Dat heb ik vaak gedaan, maar helpt niet. Hij kopieert ook niet meer. :)
 
Als ik de bon gevonden heb, ga ik met de complete terug naar de cartridge winkel.
Patronen schieten als een gek even heen en weer terug naar parkeerhok.
Kan het merk dus niet zien. Waarschijnlijk imitatie.
 
Laatst bewerkt:
vervolg.

Nu moet iemand met een uitkering bijna een nieuwe printer gaan kopen. Maar hoe krijg ik hem nu uit storing? De patronen moeten uit het parkeerdok om te verwisselen.
 
Staat , compleet met plaatjes, uitgelegd in de handleiding, op pagina 50.
Ja, dat weet ik wel, die handelingen, maar ik schreef al: de patronen zitten onbereikbaar in parkeerdok.
Heb het als volgt opgelost: bij heen en weer bewegen koppen op juiste moment de stekker uit het stopcontact getrokken.
 
Er staat op de patroon alleen E1811 black xl en geen merk. Zijn het dan geen merk patronen? De zwarte komt van een goede hervul service in Dordrecht. De kleuren patronen zaten er al in. Ook geen merk naam er op.
 
Voordat dit weer een discussie wordt over inkt. Laat ik het nog een keer uitleggen.

Als je namaak/refill gebruikt hoef je niet altijd problemen te krijgen. Maar andersom als er problemen zijn dan ligt dit in 100% van de gevallen aan namaak/refill. Ik heb in mijn loopbaan van 20 jaar nog nooit problemen gezien met originele inkt
 
Is er niet gewoon een soort reset truc om deze printer weer aan de gang te krijgen ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan