onedrive en xubuntu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Kan onedrive in xubuntu werken en zo ja.
Is dat redelijk makkelijk te realiseren?
Zijn daar pakketten voor?
Gr. Dump.
 
Hoi Femke.
Ikzelf gebruik zelfs helemaal geen online opslag maar omdat mijn windows10 laptop af en toe met onedrive op de proppen komt vroeg ik me af!. Stel dat je het zoals mijn persoontje zou willen gebruiken op mijn laptop kan ik het dan ook op mijn xubuntu kast gebruiken? Anders zou het wel sneu zijn. Vandaar.

En wat is de reden dat je geen onedrive fan bent maar wel met dropbox in zee bent gegaan?
Groeten, Dump.
 
Je kan het ook geheel uitschakelen dan wel verwijderen op je windows laptop, echter zoals femke98 al zei, dropbox is beter ;)
 
Haha. Ik ben nog steeds benieuwd waarom jullie dat vinden!
Gr. Dump.
 
Ah, nou ik zal het je vertellen.

Ik ben geen fan van Windows, dus daar hoort OneDrive ook bij. Verder geen fan van Google OS, die ook zijn eigen cloud heeft. En ook Mac heeft niet mijn interesse (te duur!!)
Ik heb altijd het idee dat ik geen eigen baas ben op mijn eigen computers.

Omdat ik al 10 jaar met Linux werk en Dropbox sinds het allereerste begin gebruik, is het voor mij echt waardevol.
Je kan op elke computer die je hebt, Dropbox installeren, of je nu Windows, Linux of Mac hebt.
Je kan dus overal bij waar je ook zit. Ook als je niet thuis bent.

Omdat ik zie hoeveel je moet doen om dat Onedrive te kunnen gebruiken op Linux,nee.....laat maar zitten.
Men maakt het ons te moeilijk en te ingewikkeld en bepaalde fabrikanten van hardware werken ook al niet mee voor drivers.

lees ook dit http://steunpunt-almere.nl/artikelen/dropbox-opslag/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan