Hulp met het zoeken naar het juiste document voor wijziging

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBSstore

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2017
Berichten
7
Beste leden,

Ik zoek naar een naald in een hooiberg. Ik kan het gewoon niet vinden.
Betreft: www.budgetbandenstore.nl

Als je naar deze site surft kom je op de home-page terecht. Nou zie je in het begin 4 soorten banden met de 'vanaf prijzen'. Nou krijg ik het woordje "from" niet weg. Heb me echt rot gezocht op de server...

Misschien dat iemand mij kan helpen?

PS: Ditzelfde geld voor de footer. Daar in staat sommige woorden in het engels.. Die wil ik Nederlands hebben.

gr,

bbsstore.
 
Laatst bewerkt:
Staan deze niet in de theme?
 
Waar staat de verwijzing in de theme dan?
 
PHP:
</script>
</div><!-- END REVOLUTION SLIDER --></div></div></div></div></div><div data-vc-full-width="true" data-vc-full-width-init="false" class="vc_row wpb_row vc_row-fluid season-promo"><div class="wpb_column vc_column_container vc_col-sm-3"><div class="vc_column-inner vc_custom_1465641817943"><div class="wpb_wrapper">
<div class="pricing-table creative " style="background-image: url('http://budgetbandenstore.nl/wp-content/uploads/2015/09/1-336x287.jpg')">
<div class="title">Winterbanden</div>
<div class="description">Verschillende merken op voorraad</div>
<ul>
<li class="bullet-item">1 Database</li>
</ul>
<div class="price"><span>From: </span>Vanaf €49,- </div>
</div>
</div></div></div><div class="wpb_column vc_column_container vc_col-sm-3"><div class="vc_column-inner vc_custom_1465641825256"><div class="wpb_wrapper">
<div class="pricing-table creative " style="background-image: url('http://budgetbandenstore.nl/wp-content/uploads/2015/09/2-336x287.jpg')">
<div class="title">Zomerbanden</div>
<div class="description">Verschillende merken op voorraad</div>
<ul>
<li class="bullet-item">1 Database</li>
</ul>
<div class="price"><span>From: </span>Vanaf €49,- </div>
</div>
</div></div></div><div class="wpb_column vc_column_container vc_col-sm-3"><div class="vc_column-inner vc_custom_1465641832728"><div class="wpb_wrapper">
<div class="pricing-table creative " style="background-image: url('http://budgetbandenstore.nl/wp-content/uploads/2015/09/2-336x287.jpg')">
<div class="title">All Season</div>
<div class="description">Verschillende merken op voorraad</div>
<ul>
<li class="bullet-item">1 Database</li>
</ul>
<div class="price"><span>From: </span>Vanaf €54,- </div>
</div>
</div></div></div><div class="wpb_column vc_column_container vc_col-sm-3"><div class="vc_column-inner vc_custom_1465641839317"><div class="wpb_wrapper">
<div class="pricing-table creative " style="background-image: url('http://budgetbandenstore.nl/wp-content/uploads/2015/09/4-336x287.jpg')">
<div class="title">Sportbanden</div>
<div class="description">Verschillende merken op voorraad</div>
<ul>
<li class="bullet-item">1 Database</li>
</ul>
<div class="price"><span>From: </span>Vanaf €59,- </div>
</div>
</div></div></div></div><div class="vc_row-full-width vc_clearfix"></div><div data-vc-full-width="true" data-vc-full-width-init="false" class="vc_row wpb_row vc_row-fluid wd-estimate-2 vc_custom_1465452431390 vc_row-has-fill"><div class="wpb_column vc_column_container vc_col-sm-12"><div class="vc_column-inner "><div class="wpb_wrapper"><div class="vc_row wpb_row vc_inner vc_row-fluid vc_custom_1464363285275 vc_row-has-fill vc_row-o-equal-height vc_row-flex"><div class="wpb_column vc_column_container vc_col-sm-5"><div class="vc_column-inner "><div class="wpb_wrapper">
<div class="wpb_single_image wpb_content_element vc_align_center">
Als ik op de bron zoek op de website dan krijg ik deze. In de losse php elementen kan ik het niet terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Zoek eens in de theme naar de verwijzingen waar je die FROM zou moeten worden gegenereerd. Misschien kan je daar uit afleiden welke functie dat doet.
 
Zoek eens in de theme naar de verwijzingen waar je die FROM zou moeten worden gegenereerd. Misschien kan je daar uit afleiden welke functie dat doet.

Ik weet dat het met de elements te maken heb.. Ik blijf continu zoeken maar vind toch echt niks. Misschien dat jij een handje wilt helpen?
 
Ik wil graag helpen, maar dan wil ik toch weten wat er in de theme staat, op de plek waar die tekst 'from' wordt ingeladen.
 
Ik heb voorderest werkelijk geen idee, heb nu inmiddels totaal 6 uur zoekwerk erin zitten....
Het gedeelte werkt met "Essential Grid Custom Settings. Het onderdeel daarin is weer Wd pricing Table.
 
Laatst bewerkt:
is het misschien niet handig om de maker van de plugin een mail te sturen?
En zes uur zoekwerk, dat kan je besparen tot enkele minuten als je een goede editor hebt, waarmee je eenvoudig kan zoeken.
Zoek op delen van de HTML die in de themes staan om en rond de plek waar je string staat, die je wilt vertalen.

Gewoon aanknopingspunten zoeken dus.
 
is het misschien niet handig om de maker van de plugin een mail te sturen?
En zes uur zoekwerk, dat kan je besparen tot enkele minuten als je een goede editor hebt, waarmee je eenvoudig kan zoeken.
Zoek op delen van de HTML die in de themes staan om en rond de plek waar je string staat, die je wilt vertalen.

Gewoon aanknopingspunten zoeken dus.

Ik heb contact met ze gezocht... nog steeds geen reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan