1 of 2 RAM-sloten in HP 15-AY128ND?

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Berichten
1.524
Niemand lijkt mij met zekerheid te kunnen vertellen of de HP 15-AY128ND één of twee RAM-sloten heeft.

Online kom ik de informatie ook niet op het spoor.

Iemand die uitsluitsel kan geven?
 
Thanks. Dit is één van de pagina's die ik bekeken heb. Maar waar lees je dat dan?
 
Ik geloof je en het zal aan mij liggen, maat ík zie het niet staan. Wel het aantal processorkernen.
 
Ik denk dat het door mijn browser-cache kwam. Gisteren werd dit nog niet vermeld en nu zie ik het wel staan.

Verklaarbaar, want onder de testresultaten staat dat ze hem gisteren getest hebben. Ze zullen deze regel toen toegevoegd hebben en ik keek naar een oude versie van de pagina.
 
Ik heb die spec gisteren ook bekeken op de link van L.P. en toen stond het er 100% niet bij, nu wel...
Lijkt er sterk op dat de pagina tussentijds is bijgewerkt, het lag dus niet aan jouw ogen, het stond er echt niet bij..
 
Precies. En ik had die pagina al bekeken voordat hij hier gelinkt werd. Daardoor kwam het waarschijnlijk uit mijn cache.

De pagina zal bijgewerkt zijn doordat ze dit ding gisteren fysiek getest hebben, en eerder ook niet wisten hoeveel sloten er in zaten.

Wat trouwens opvalt is dat ze nu ineens over 2400 spreken in plaats van 2133.
 
Laatst bewerkt:
Oké, dit is lollig. De persoon van wie ik op Tweakers geheugen overneem blijkt werkzaam bij Hardware.info (en Tweakers is hun buurman, maar dit terzijde).

Hij informeerde daarom bij zijn collega, die deze laptop op de tafel had liggen, naar het aantal sloten. Naar aanleiding daarvan zijn de specificaties bijgewerkt.

Niet alleen de wereld is klein, het internet ook.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan