Gekleurde lijnen op het beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firecasper01

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2013
Berichten
34
Hallo,

Ik had laatst een nieuwe monitor voor mijn PC gekocht (Acer RT270), omdat mijn vorige beeldscherm gekleurde lijnen weergaf rondom bewegende objecten. Dus als ik bijvoorbeeld een film aan het kijken was en een personage bewoog, dan kwamen er opeens gekleurde lijnen om dat personage. En dat gebeurde dus bij alle bewegende dingen.

Toen had ik dus die nieuwe monitor en de strepen waren gelukkig weg. Maar nu, na een paar maanden, zijn de strepen er opeens weer! Dit stoort echt héél erg.:evil:
Is dit gewoon een toevallig probleem met de monitoren? Ligt het aan mijn PC? Ligt het aan mijn videokaart? (EVGA NVIDIA GEFORCE GTX 750 Ti):confused:

Alvast bedankt,
Firecasper01
 
Als je een Core i3, i5 of i7 van de laatste generaties aan boord hebt die over een interne GPU beschikken kun je de monitor ook daarop aansluiten ( de video-uitgang(en) van het moederbord dus ).
De HDMI-aansluiting van het moederbord loopt via deze int. GPU, op die manier kun e zien of het wellicht aan de videokaart of de driver daarvan ligt.
 
Wat nee..?
JA dus...
De Intel Core i5-3470 beschikt over een Intel® HD Graphics 2500,
en dus zou je op het moederbord minimaal 1 of 2 video-uitgangen moeten hebben in het I/O panel...( dat is dus waar je netwerk- , audio- en usb-in / uitgangen van het moederbord zitten ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan