voetnoten die leeg blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik ben in een tekst aan het schuiven en schrappen geweest. daarbij zijn ook voetnoten uit de tekst vedwenen.
ik zie nu bijvoorbeeld nog wel noot 27 en 29. nummer 28 is verdwenen. in het notenapparaat is tussen die noten een blanco regel die zich niet laat verwijderen.,
hoe krijg ik dit weer op orde?
 
Dat is zonder het document nauwelijks te zeggen. Eerste gedachte is: de voetnoot is verdwenen. Of misschien dat de voetnootcode er nog staat, maar dat de tekst weg is.
 
ik leg het misschien niet goed uit,
in de tekst komt wel als suffix (zeg ik dat goed?) voor noot 27 en noot 29. suffix 28 is nergens meer te zien. Wel is er een niet weg te halen witregel in het notenapparaat waar die noot had moeten staan
 
dat je een documentje wilde zien, had ik niet begrepen. het gaat om een nogal uitgebreid document (dat met enige zorgvuldigheid moet worden behandelt als je begrijpt wat ik bedoel), ik zal een deel ervan naar je toesturen (met de relevante biografie) . kost even wat tijd....
 
Als je het document niet 'op straat' wilt hebben, mag je het wel naar mij mailen, maar een 'geschoond' document mag natuurlijk ook, zolang het probleem er meer in blijft zitten.
 
ik hoop dat dit goed is gegaan
Bij jou beter als bij mij, want ik dacht om 15:30 al een antwoord te hebben gepost :). Niet dus. Maar volgens mij is de verklaring (en oplossing) simpel, want als je kijkt naar voetnoot #2, zie je dat die geen tekst heeft. En dan zie je in het document bij de regel "tirannie van een meerderheid gekeerd zal kunnen worden." een 2 heeft staan vanwege de voetnoot, maar dat die geen tekst heeft. Als je het tweetje weghaalt, verdwijnt ook de lege voetnoot, en schuift de rest op. Daarna kun je een nieuwe voetnoot invoegen, en loopt alles weer zoals je wilt.
 
ik kon die lege noot niet vinden, vandaar dus :confused:

je hebt me weer prima geholpen, dan daarvoor :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan