Google ranking software (cuterank alternatief)

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Hoi,
Ik gebruikte altijd Cuterank om te kijken met welke zoekwoorden een website op welke positie bij Google stond.
Die software doet het niet meer. Kent iemand een goed alternatief daarvoor?

Thanks voor meedenken! :thumb:
 
Wat doet het niet meer dan? Is het niet slim om daar eens naar te kijken?
 
Hoi @php4u, bedankt voor je reactie. Nou de software wordt niet meer ondersteund; maakt geen contact met Google meer.
 
Hoi damnsharp,
Net even http://cuterank.net/download.php gedownload en het heet Rankaware Free 1.5.2. Volgens mij werkt het prima als ik google.nl selecteer uit de lijst. Ik heb getest in VMWare (win xp) met uirl telegraaf.nl en keywords rotterdam, amsterdam, utrecht. De rank up/down kan ik niet direct testen, dat kan pas later.
De vraag blijft... wat werkt er niet :)
 
Bedankt @Bron. Vreemd want de "normale" software heet CuteRank maar zal RankAWare testen.
Ik heb CuteRank gekocht jaar geleden en de melding na het updaten van het profiel: Update Failed zie schermprint.
Ik heb laatste versie 3.6.2.
Meerdere mensen hebben daar last van las ik via #cuterank op Twitter. De maker reageert niet op mail.

cuterank-error.JPG
 
Raar toch wel. Ik heb de software gedownload van cuterank.net (hoewel het bestand zelf van myrankaware.com komt) en het is gratis voor ranking van 1 website met onbeperkt keywords. Ik zie nu dat in deze tool Bing niet werkt.

ranking.jpg
 
Klopt @bron. Ik denk dat de maker van cuterank daarmee gestopt is een het in een nieuw jasje gezet heeft en dat heet nu rankaware. Ik zal ze gaan benaderen en zal de vraag op opgelost zetten.
:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan