Eset Nod32 Antivirus / Internet Security

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik gebruik al een jaar of twee met veel genoegen ESET NOD32 Antivirus (64Bit)

Maar Eset biedt ook aan: Eset Internet Security (64bit)

Wat zijn nu precies de verschillen, en waarom werd mij in het verleden aangeraden om ALLEEN Eset Nod32 Antivirus (64bit) te gebruiken, en Internet Seurity maar links te laten liggen?

Is het raadzaam om toch maar Eset Internet Security (64bit) te gaan gebruiken?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Misschien moet je in de historie van je eigen berichten even zoeken naar degene die het je zo aanraadde. Zo te lezen op deze pagina : Klik werd het mogelijk precies andersom bedoeld.
De verschillen zijn overduidelijk in het tabelletje te lezen.
 
Laatst bewerkt:
en waarom werd mij in het verleden aangeraden om ALLEEN Eset Nod32 Antivirus (64bit) te gebruiken, en Internet Seurity maar links te laten liggen?
Dat is nogal een vreemde bewering en moeilijk staande te houden. Als iemand zegt dat je iets links moet laten liggen dan zal daarbij toch wel enige toelichting zijn gegeven. Vermoedelijk had je nog andere programma's op dit gebied en een aparte Firewall. ALLEEN heeft mogelijk betrekking op het feit dat meerdere programma's conflicteren. Waarom...? Je had toen kunnen doorvragen. In deze tijd heb je een totale security nodig! Antivirus is niet voldoende.

Overigens zijn adviezen altijd vrijblijvend. Uiteindelijk met je het zelf doen, het is jouw systeem en ben je zelf verantwoordelijk. Je moet nooit klakkeloos adviezen opvolgen zonder je eigen verstand te gebruiken. Veel lezen over het onderwerp helpt bij het nemen van een juiste beslissing.

64-bits dat is afhankelijk van het systeem. Met Speccy kun je kijken onder > Besturingssysteem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan