Dead screen wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

biancaaxx

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2012
Berichten
105
Hoi!

Op mijn website krijgen sommige mensen de homepage niet te zien, dit blijft dan 'wit' - dead screen. Maar ik heb er zelf geen last van, en verder ook niet iedereen. Het legen van de cache is het probleem ook niet. Nu weet ik dat ik kan testen of het aan een plugin ligt door alles uit te schakelen en een voor een weer in te schakelen, maar omdat ik zelf het probleem niet heb gaat dit nogal lastig.

Het gaat ook alleen om de homepage, naar andere pagina's/ categorieën en berichten kunnen ze wel - via een linkje of door zelf de url aan te passen..

Iemand die hier ervaring mee heeft of weet wat hier aan de hand is?

https://trndzine.com
 
Ik krijg eerst een melding over een ongeldig certificaat en vervolgens na het toevoegen van de site aan de uitzonderingen deze melding:
Apache is functioning normally

Misschien dat je iets aan die informatie hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg eerst een melding over een ongeldig certificaat en vervolgens na het toevoegen van de site aan de uitzonderingen deze melding:
Apache is functioning normally

Misschien dat je iets aan die informatie hebt.


Dan heb ik het idee dat het aan de SSL plugin ligt, zou je het nu nog eens willen proberen? Evt na het legen van je browsers cache? Alvast heel erg bedankt!
 
Als ik op je link klik krijg ik een leeg scherm en op IP dit:
Apache is functioning normally
 
Ik krijg op dit moment een compleet witte pagina te zien als ik je site bezoek. Het is wel mogelijk om de paginabron te bekijken.
Wat me opvalt is dat ik onderdaan de HTML-code de volgende opmerking zie staan:
Code:
<!-- WP Fastest Cache file was created in 0.97176790237427 seconds, on [COLOR="#FF0000"]11-01-17[/COLOR] 19:54:26 -->

Het lijkt erop alsof de witte pagina door de cache-plugin is aangemaakt op 11 januari van dit jaar, wat alweer een tijdje geleden is ;). Probeer eens wat er gebeurt als je de WP Fastest Cache plugin uitschakelt of de cache van de WP Fastest Cache plugin leeg maakt.
 
Laatst bewerkt:
Je website is bij mij nu wel zichtbaar:
Trndzine.jpg

Hij is wel traag, maar dat is logisch omdat er nu niet meer gecached wordt. Het lastige is nu dat je waarschijnlijk nog steeds niet weet waar het probleem nu echt zit; ik denk dat het toch verstandig is om eens alle plug-ins uit te schakelen en ze één voor één weer in te schakelen en te kijken of het probleem terug komt. En anders de instellingen van de WP Fastest Cache plug-in eens nalopen.
 
Misschien heb je wat aan deze link https://www.antagonist.nl/blog/2016/06/wordpress-joomla-caching/
die beschrijft meerdere caching plugins waaronder NIET die van jou.

Overigens gebruik ik geen caching plugins meer voor al mijn WP websites, er ging meer mis dan goed.
Dus bedenk of je het wel wilt gebruiken, waarvoor en waarom.

Neem als plugin wel Yoast SEO, als je die al hebt, is het top.

ps. heb de site bekeken, hier is die helemaal niet traag. Dus geen idee of je er al wat aan gedaan hebt?
ps2. lees ook dit eens over de apache is functioning normally https://www.hostinginnederland.nl/help/vragen/wat-betekent-apache-functioning-normally-177
 
Laatst bewerkt:
Bij mij de site ook niet erg traag. Goede (betaalde) caching is WP Rocket Cache. Komt bij de meeste tests als beste uit de test. Goede betaalde support ook.

Bij problemen kan je naast bovengenoemde tips ook debug aanzetten in wp-config.php. Zorg dat je dan bijvoorbeeld alleen een maintenance plugin aan hebt zodat de bezoeker niet de meldingen ziet die je misschien op scherm ziet door het debug commando.

Succes
 
Sommige hostings hebben zelf ook een cache en als je dan zelf ook nog een cache plugin gaat gebruiken, kan het goed mis gaan.
Overigens bestaan er hele goede gratis cache plugins. ;)
 
@Femke klopt, even uitproberen. WP Super Cache is ook niet verkeerd bijvoorbeeld en is gratis.
 
Zorg dat je dan bijvoorbeeld alleen een maintenance plugin aan hebt zodat de bezoeker niet de meldingen ziet die je misschien op scherm ziet door het debug commando

Of je configureert de debug-functionaliteit van Wordpress met de volgende parameters:
Code:
define( 'WP_DEBUG_DISPLAY', false );
define( 'WP_DEBUG_LOG', true );

Dan krijgen de bezoekers de meldingen niet te zien, maar worden ze wel netjes opgeslagen in een logbestand.
Bron: Debugging in WordPress
 
@Tommy78 da's een goede aanvulling.
Maintenance mode plug-in is ook handig als je andere plug-ins uit gaat zetten, dat wil je ook niet dat bezoeker ziet.

Als je echt alle plug-ins uit wil zetten dan is het beter een index.html bestandje (met css erin) en "website in onderhoudsmode" tekst erin in de hoofdmap (public_html) te plaatsen. De internetbrowser zal eerder index.html dan index.php tonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan